Konkurs: Mam pomysł na biznes

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2010-03-29

Ogłoszono II Edycję konkursu na najlepszy biznesplan- profesjonalnie opracowany pomysł na własną działalność gospodarczą - „Młodzi w Łodzi- Mam Pomysł na Biznes”.

 

Konkurs, udział w którym jest bezpłatny, adresowany jest do osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą w Łodzi (do 12 m-cy), osób, deklarujących założenie własnej firmy w Łodzi, a także do studentów łódzkich uczelni.

 

Cele inicjatywy to:

 

- promocja postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi
- wsparcie szkoleniowe i doradcze (w zakresie tworzenia biznesplanu i księgowości w firmie) dla osób z własnym pomysłem na biznes.
- przyznanie nagród pieniężnych i rzeczowych
- przekonanie młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości zawodowej, a co za tym idzie i prywatnej z Łodzią
kreacja Łodzi, jako Miasta przyjaznego rozwojowi przedsiębiorczości, a także konsekwentnemu budowaniu wizerunku Łodzi

 

W konkursie mogą brać udział osoby w wieku od 18 do 35 roku życia a realizowany jest w trzech etapach od 22 marca do 24 czerwca 2010 roku, przy czym przyjmowanie zgłoszeń do 15.04.2010 roku.

 

Do wygrania: wysokie nagrody pieniężne, notebooki, roczne kursy języka angielskiego na wybranym poziomie, roczna obsługa księgowa firmy, vouchery na szkolenia specjalistyczne i inne.

 

Więcej informacji o Konkursie na stronie www.mlodziwlodzi.pl/konkurs

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Bywałem biedny i bywałem bogaty. To drugie jest lepsze

Sophie Tucker

Czy wiesz, że...?

Tylko co czwarta mała firma, która powstała w 2002 roku przetrwała ponad pięć lat
POLECAMY
Polka sprzedaje ochraniacze na obcasy do jazdy samochodem
Bizneswoman wymyśliła ochraniacze na piętę.
Pomysłodawcy niezwykłej kostki zebrali już 5 mln dolarów w internecie
Zaprojektowana przez dwójkę młodych Amerykanów
Młody krezus sprzedał internetowy biznes za 900 mln dolarów
Pierwszy milion zarobił w wieku 18 lat.
Zarabiają robiąc reklamy z piasku, mchu i śniegu...
W dobie billboardów ich pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę.

Bonnier Business Polska