rejestracja Zarabiaj na www
StartWiadomościPomysł na biznesPolak potrafiHistorie sukcesuStart-upPoradnikiBiznesplanZakładam firmęNiezbędnikForum

Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2012-06-19

W sieci zadebiutował nowy serwis od Wirtualnej Polski. Dostępny pod adresem mlodeserca.wp.pl portal skierowany jest do dojrzałych internautów (40+), którzy chcą spotkać w sieci przyjaciół i wspólnie z nimi cieszyć się życiem. 

 

Celem twórców serwisu jest stworzenie miejsca, gdzie osoby dojrzałe będą czuły się jak u siebie, bezpiecznie i pewnie. Gdzie będą mogły poznać ciekawe osoby i zawierać przyjaźnie, by później, w realu, być może przeżyć przygodę lub wejść w poważny związek.

 

Zasady korzystania z serwisu są bardzo proste. Wystarczy zalogować się w witrynie i wypełnić formularz, odpowiadając na pytania. Warto przy tym być sobą, postawić na szczerość od pierwszej chwili, nie starać się na siłę. Później można przejrzeć profile innych osób, obejrzeć zdjęcia. Jeśli ktoś wzbudzi zainteresowanie, nic nie stoi na przeszkodzie, by nawiązać pierwszy kontakt, np. napisać wiadomość. Wyszukiwanie w serwisie randkowym odbywa się według kilku kryteriów: płci, wieku, województwa, miasta. 

 

W polskiej sieci systematycznie przybywa użytkowników powyżej czterdziestego roku życia. W marcu 2012 internautów 40+ było już ponad 6 milionów, o 12 % więcej niż w roku 2011. W tej liczbie jest blisko 60 tysięcy singli.* Do nich właśnie wychodzimy z propozycją naszego serwisu – wyjaśnia Michał Bachryj, Specjalista ds. Produktów Internetowych WP.PL.

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Jeżeli nie możesz sprawić by działało dobrze - spraw chociaż by dobrze wyglądało

Bill Gates

Czy wiesz, że...?

65 proc. małych firm deklaruje korzystanie z internetowego dostępu do konta bankowego
POLECAMY
Za 50 tys. zł rozkręcił biznes jak z bajki
W dobie ipadów, quadów i innych „-adów” ciężko się ścigać.
Zaczynał jako freelancer. Największe zlecenie miał na 4 mln zł
Uało mu się połączyć pasję z biznesem.
Za 50 tys. zł rozkręcił biznes jak z bajki
W dobie ipadów, quadów i innych „-adów” ciężko się ścigać.
Ich pomysł na biznes to piłka nożna w rozrywkowej wersji
W Polsce realizują ją założyciele firmy MadBall.

Bonnier Business Polska