Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2012-06-19

W sieci zadebiutował nowy serwis od Wirtualnej Polski. Dostępny pod adresem mlodeserca.wp.pl portal skierowany jest do dojrzałych internautów (40+), którzy chcą spotkać w sieci przyjaciół i wspólnie z nimi cieszyć się życiem. 

 

Celem twórców serwisu jest stworzenie miejsca, gdzie osoby dojrzałe będą czuły się jak u siebie, bezpiecznie i pewnie. Gdzie będą mogły poznać ciekawe osoby i zawierać przyjaźnie, by później, w realu, być może przeżyć przygodę lub wejść w poważny związek.

 

Zasady korzystania z serwisu są bardzo proste. Wystarczy zalogować się w witrynie i wypełnić formularz, odpowiadając na pytania. Warto przy tym być sobą, postawić na szczerość od pierwszej chwili, nie starać się na siłę. Później można przejrzeć profile innych osób, obejrzeć zdjęcia. Jeśli ktoś wzbudzi zainteresowanie, nic nie stoi na przeszkodzie, by nawiązać pierwszy kontakt, np. napisać wiadomość. Wyszukiwanie w serwisie randkowym odbywa się według kilku kryteriów: płci, wieku, województwa, miasta. 

 

W polskiej sieci systematycznie przybywa użytkowników powyżej czterdziestego roku życia. W marcu 2012 internautów 40+ było już ponad 6 milionów, o 12 % więcej niż w roku 2011. W tej liczbie jest blisko 60 tysięcy singli.* Do nich właśnie wychodzimy z propozycją naszego serwisu – wyjaśnia Michał Bachryj, Specjalista ds. Produktów Internetowych WP.PL.

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę

Donald Trump
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

W Unii Europejskiej działa 23 miliony małych i średnich przedsiębiorstw
POLECAMY
Pomysł na biznes zaprogramował sobie na studiach
Zbuduj prostego robota w 2 godziny.
Młody biznesmen wymyślił antyperspirant z aplikacją na telefon
Nikt do tej pory nie skonstruował elektrycznego antyperspirantu.
Top 7 niezwykłych pomysłów jak zarobić na zakochanych
Arbuzy w kształcie serca, skarpety uczące erotycznego masażu itp.
Polacy pomysł na produkcję okularów przywieźli z Tajwanu

Bonnier Business Polska