rejestracja Zarabiaj na www
StartWiadomościPomysł na biznesPolak potrafiHistorie sukcesuStart-upPoradnikiBiznesplanZakładam firmęNiezbędnikForum

Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2012-06-19

W sieci zadebiutował nowy serwis od Wirtualnej Polski. Dostępny pod adresem mlodeserca.wp.pl portal skierowany jest do dojrzałych internautów (40+), którzy chcą spotkać w sieci przyjaciół i wspólnie z nimi cieszyć się życiem. 

 

Celem twórców serwisu jest stworzenie miejsca, gdzie osoby dojrzałe będą czuły się jak u siebie, bezpiecznie i pewnie. Gdzie będą mogły poznać ciekawe osoby i zawierać przyjaźnie, by później, w realu, być może przeżyć przygodę lub wejść w poważny związek.

 

Zasady korzystania z serwisu są bardzo proste. Wystarczy zalogować się w witrynie i wypełnić formularz, odpowiadając na pytania. Warto przy tym być sobą, postawić na szczerość od pierwszej chwili, nie starać się na siłę. Później można przejrzeć profile innych osób, obejrzeć zdjęcia. Jeśli ktoś wzbudzi zainteresowanie, nic nie stoi na przeszkodzie, by nawiązać pierwszy kontakt, np. napisać wiadomość. Wyszukiwanie w serwisie randkowym odbywa się według kilku kryteriów: płci, wieku, województwa, miasta. 

 

W polskiej sieci systematycznie przybywa użytkowników powyżej czterdziestego roku życia. W marcu 2012 internautów 40+ było już ponad 6 milionów, o 12 % więcej niż w roku 2011. W tej liczbie jest blisko 60 tysięcy singli.* Do nich właśnie wychodzimy z propozycją naszego serwisu – wyjaśnia Michał Bachryj, Specjalista ds. Produktów Internetowych WP.PL.

 


Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Czytaj uważnie Twoją umowę z wydawcą. Pamiętaj, że duży druk daje, a mały zabiera

H. Jackson Brown

Czy wiesz, że...?

Z raportów opracowanych na zlecenie PARP wynika, że 72,4 proc. MSP mających strategię uważa, że przyczyną ich sukcesów jest w znacznym stopniu właśnie strategia rozwoju
POLECAMY
Prowadzisz biznes? Prawie 1100 zł na ZUS od nowego roku
Sprzedaje audiobooki w 23 krajach. W tym roku zarobi 4 mln zł
W tym roku sprzeda audiobooki za 20 mln zł.
Polski projekt rusza na podbój Europy i USA
Analizuje jakie reklamy w jakich miejscach się wyświetlają.
Polak stworzył projekt, który już zdobywa klientów za granicą
Zacznij od klienta i czy jest w stanie za coś płacić.

Serwisy Bankier.pl: