Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Stworzył automatyczną sekretarkę, z którą rusza w świat

Nasz projekt umożliwia zbudowanie dowolnie rozbudowanego IVR’a tzn. automatu, który jest w stanie odebrać połączenie telefoniczne, udzielić informacji, przełączyć rozmowę, przyjąć jakąś informację – mówi Rafał Kulawiak, pomysłodawca projetku Lettel.

Czym jest Wasz projekt? Jak to działa krok po kroku?

Ostatnio tłumaczyłem swojej żonie na czym polega Lettel. Wziąłem kartkę i zacząłem na niej rysować prostokąty z tekstem w środku, strzałki, oznaczenia godzin, kalendarza. Lettel jest taką kartką papieru, ale jak klikniemy w przycisk start, wszystko to co narysowaliśmy jest dostępne na naszej firmowej linii telefonicznej, od razu. System z pewnością pokochają przedstawiciele IT i administracji firm posiadających w swoich strukturach komórki contact center, czy infolinie, a także menedżerowie odpowiedzialni za proces komunikacji, bo to co sobie wymyślą, za chwilkę może działać na ich łączach telefonicznych.

Jaka jest geneza projektu?

Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów contact center dla najbardziej wymagających klientów w Polsce.  Projekt w obecnym kształcie powstawał ewolucyjnie. Początkowo stawialiśmy na model hostowany dedykowany klientom z sektora SMB i SOHO, co zaowocowało opracowaniem bardzo przyjaznego narzędzia.  Ostatnie miesiące to okres mocnego rozwoju tego narzędzia pod kątem wsparcia systemów contact center i central telefonicznych na poziomie operatorskim. Dzięki temu dzisiaj mamy rozwiązanie klasy enterprise z przyjaznym interfejsem. 

Dla kogo przeznaczony jest Wasz projekt i jaką potrzebę zaspokaja?

Z jednej strony dla podmiotów mających potrzebę utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego  z klientami, których duża liczba stanowi wyzwanie dla działów za to odpowiedzialnych. Z drugiej strony, dzięki modelowi hostowanemu, z narzędzia mogę korzystać małe firmy, które potrzebują uruchomić prostą infolinię z możliwością np. nagrania pozostawionej wiadomości, przekierowania rozmowy do odpowiedniego działu itp.

Dzięki dostępnym funkcjom, projekt  sprawdzi się w realizacji kampanii, których celem jest np. zebranie opinii, windykacja, przypomnienie (o terminie wizyty/ płatności itp.) czy oferowanie usług. Nawet jeżeli ktoś chciałby przeprowadzić quiz w ramach programu lojalnościowego, powinien skorzystać z naszego rozwiązania. 

Jak chcecie przekonać użytkowników do korzystania właśnie z Waszego projektu?

Jeżeli Wasz integrator każe Wam płacić kilka tysięcy złotych za zmianę IVR’a to zapraszamy do Lettela. Jeżeli Wasz IVR czegoś nie potrafi, to możecie być pewni, że nasze narzędzie to zrobi. Jeżeli nie macie jeszcze IVR’a, czujecie jego potrzebę, ale nie chcecie pod to przemodelować całej firmy to skorzystajcie z Lettela.

foto: tak reklamują projekt Lettel jego pomysłodawcy

Na czym zarabiacie?

Sprzedaż licencji z wdrożeń, usług w postaci hostowanego dostępu do IVR’a oraz minut wygenerowanych na połączenia wychodzące.

Jakimi metodami docieracie do użytkowników?

Na razie głównie poprzez model oparty o rozeznanie rynku usług Call Center. Docelowo, we współpracy z operatorami, będziemy udostępniać Lettela ich klientom biznesowym, jako usługę dodaną do łącza telekomunikacyjnego. 

W jaki sposób planujecie ekspansję zagraniczną?

W II kwartale rozpoczynamy prace nad opracowaniem platformy wykorzystującej przetwarzanie mowy naturalnej (NLP). Projekt jest realizowany wspólnie z naszym partnerem z Hiszpanii, który wnosi know how. My skupimy się na implementacji rozwiązania w kanale głosowym. W wyniku tych prac powstanie automatyczny system IVR, ale zamiast drzewa powiązanych ze sobą logicznie komunikatów, będzie się posługiwał przyjętą strategią dialogową. Komunikacja z tym systemem będzie oparta o mowę naturalną tak, aby była zbliżona jak najbardziej do sposobu porozumiewania się ludzi. To rozwiązanie będzie kołem zamachowym dla naszych aspiracji eksportowych.

Czy możecie się już pochwalić pierwszymi wynikami projektu?

Obecnie nasze rozwiązanie pracuje produkcyjnie u jednego z ogólnopolskich operatorów telekomunikacyjnych oraz u wiodącego dostawcy usług pocztowych. Trwa wdrożenie dla jednego  z najbardziej rozpoznawalnych brokerów usług turystycznych. Planowane są kolejne.

Co moglibyście poradzić osobom, które myślą o biznesie w sieci. Od czego zacząć, na co zwracać szczególną uwagę?

Najważniejsza jest wizja i zdolność do zarażania tą wizją wszystkich wokół. I druga sprawa – nie warto robić byle jakich projektów, tylko te, które rzeczywiście zaspokajają konkretną potrzebę określonej grupy odbiorców. Wciąż można obserwować sporą liczbę projektów, dla których ich twórcy nie są  w stanie zdefiniować modelu biznesu. Szkoda na to czasu i zapału. 

– Zarabiają sprzedając koszulki w internecie

– Zarabia prowadząc internetowy lumpeks

– Niecodzienny biznes dwójki wrocławian

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
ech 25 kwi 2014 (10:07)

Sorry ale ten projekt należy już do firmy WindTelecom