Pomysł, jak zarobić na darmowych kubkach
Żeby zarabiać nie zawsze trzeba sprzedawać swój produkt. Czasami można go bezpłatnie rozdać a przychody czerpać dzięki reklamie. Tak zrobiła firma Free Paper Cups.
Wydawałoby się że zwykły jednorazowy kubek to żaden wydatek. Jeśli jednak w biurze pracuje 300 osób, a każdy dziennie wypije kawę, herbatę i sok to jak łatwo policzyć zużywanych jest 900 kubków. Niechby byłby nawet prawie za darmo — to zawsze są koszty dla biura. Chyba że kubki są całkiem za darmo.
Jak jednak rozdawać kubki za darmo i jeszcze na tym zarobić? Oferując na nich reklamę! Na taki pomysł wpadła firma freepapercups.com która dostarcza do biur kubki jednorazowego użytku opatrzone reklamami firm związanych z biurem (firmy produkujące urządzenia biurowe, akcesoria, oferujące szkolenia itd).
Strategia jest prosta — kubki z reklamą firmy docierają wszędzie tam, gdzie podejmowane są strategiczne decyzje w firmie, inwestycja się więc opłaca. Biura chętnie biorą darmowe kubki bo… są darmowe. Wszyscy wygrywają i to jest w tym najbardziej pomysłowe.
– 10 pomysłów jak zarobić na dzieciach
– Kontrowersyjny pomysł na biznes w seksbranży
– Sms na rolce papieru, czyli niecodzienny pomysł na bizne
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta
Apropo jednorazowego kubka. Fakt ładuje w koszu ale nadal jest reklamowany Ładuje na sortowanie śmieci gdzie chcąc nie chcąc pracują ludzie ( potecialny customer)