Kodyrabatowe.pl ruszają na podbój Australii, Singapuru i RPA
International Coupons, krakowski startup stojący za marką kodyrabatowe.pl, otwiera nowe serwisy w Australii, Singapurze i RPA. Ekspansja na nowe rynki to wynik sukcesu, jaki w ciągu ostatnich dwóch lat grupa osiągnęła w kilkunastu krajach na całym świecie oferując konsumentom kody rabatowe i promocje na tańsze zakupy.
Grupa International Coupons co kilka miesięcy uruchamia nowe platformy za granicą, dostosowując je do wymagań i oczekiwań lokalnych rynków. W marcu 2015 r. firma uruchomiła platformę z kodami rabatowymi – pod nazwą Picodi – w Australii, Singapurze oraz RPA. O tym, że konsumenci na całym świecie, także w krajach rozwiniętych, zainteresowani są kodami rabatowymi świadczą liczby. W ciągu ostatniego roku z zagranicznych serwisów należących do grupy International Coupons skorzystało ponad 6,6 milionów użytkowników z 12 krajów.
– Na zagranicznych rynkach, na których się pojawialiśmy, najczęściej byliśmy prekursorami. Uczyliśmy tamtejsze sklepy, że kody rabatowe to mierzalne narzędzie marketingowe do pozyskania nowych klientów, a samych konsumentów, że dzięki kodom mogą realnie obniżyć koszty zakupów – wylicza Szymon Dobosz, CEO International Coupons. W tej chwili platformy należące do grupy mają pozycję lidera w Polsce, Czechach, Turcji i na Słowacji.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Zwolnienia grupowe wśród największych firm. Na czym polega masowa redukcja etatów i co mogą otrzymać pracownicy?
-
Dotacje z UP 2024. Na co można przeznaczyć dofinansowanie z Urzędu Pracy?
-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?