Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Weź udział w konkursie i zrób biznes w Niemczech

Już po raz drugi 5 autorów najlepszych pomysłów biznesowych wyłonionych w konkursie weźmie udział w trzydniowej wizycie studyjnej do Bawarii. Tym razem laureaci odwiedzą Monachium, Norymbergę oraz Lipsk. Laureaci spotkają się z wpływowymi organizacjami i instytucjami by nawiązać kontakty, które w przyszłości zaowocują kontraktami. Dzięki tej wizycie młode polskie firmy będą mogły rozszerzyć swoje biznesy na rynek niemiecki.

Właśnie wystartowała II edycja projektu Biznes w Niemczech, dzięki któremu przedsiębiorcy i naukowcy będą mogli zdobyć unikatawą wiedzę prosto z niemieckiego rynku. Aby wziąć udział w projekcie należy nagrać krótki filmik z prezentacją swojego pomysłu lub usługi, który autor chciałby wprowadzić na rynek niemiecki. Filmik należy wysłać korzystając z formularza zamieszczonego na stronie www.bizneswniemczech.plTermin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 maja 2015r.

W czerwcu kapituła konkursu wyłoni 5 lauretów, którzy otrzymają zaproszenie do udziału w wizycie studyjnej w Bawarii. Wyjazd zostanie poprzedzony pakietem profesjonalnych szkoleń przygotowujących do misji gospodarczej. Rynkowa wartość pakietu nagród to 10.000 zł.

Organizatorzy projektu Biznes w Niemczech zapewniają laureatom transport i pobyt oraz aranżują wartościowe spotkania biznesowe w Monachium, Norymberdze oraz Lipsku. Ponadto laureaci wezmą udział w corocznym święcie piwa Oktoberfest.

Nie tylko wizyta studyjna ale bogaty pakiet szkoleń i doradztwa

Zanim laureaci przyjadą do Bawarii wezmą udział w szkoleniach z modelowania biznesu. – Podczas intensywnych warsztatów będziemy chcieli przekazać młodym przedsiębiorcom wiedzę na temat modelowania biznesowego i budowania rozwiązań, które można w krótkim czasie dostarczyć na rynek. Wiemy, że startupy potrzebują nie tylko finansów, ale przede wszystkim wsparciai doświadczenia innych przedsiębiorców oraz pomocy w pozyskaniu kontaktów biznesowych. Właśnie to chcemy im zaoferować. Nasza pomoc pozwoli uniknąć częstych błędów popełnianych na ścieżce rozwoju swojego pomysłu, pomoże w lepszym wykorzystaniu potencjału drzemiącego w zespołachi ułatwi dotarcie do naszych partnerów z Niemiec. – opowiada Wojciech Drewczyński – R&D Director – Black Pearls VC

Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem tworzenia innowacyjnych biznesów jest entuzjazmi kreatywność ich założycieli. Optymalne warunki do wizjonerskiej pracy start-upowców są zapewnione wtedy, gdy mogą oni skupić się na rozwijaniu swojego pomysłu, nie musząc inwestować swojego czasu na analizę ram administracyjno-prawnych. Niemniej, niezwykle istotne jest sprostanie wszelkim formalnym wymaganiom i skonstruowanie biznesowego stelażu swojej wizji w taki sposób, aby regulacyjne otoczenie nie stanowiło przeszkody w rynkowej ekspansji.

Laureaci I edycji projektu Biznes w Niemczech

– SiDLYjest autorem multisensorycznego aparatu do telematyki medycznej, który umożliwia zdalną opiekę medyczną szczególnie nad osobami starszymi.

– Smart mirrors jest to system, do samodzielnego montażu na motocyklu, który dopasowuje pochylenie lusterek wstecznych (prawego i lewego) do aktualnej pozycji motocyklisty.

– Hashi-Tashi to internetowa galeria sztuki współczesnej.

– MyGreenSpaceto pierwsza na świecie platforma online, która umożliwia zaprojektowanie ogrodu, kupno użytych roślin i elementów oraz znalezienie firmy wykonawczej, która zrealizuje inwestycję.

– Autoplug.in to aplikacja mobilna dla kierowców, współpracująca z urządzeniem diagnostycznym OBD II, które podpina się do komputera auta. Urządzenie poprzez Bluetooth łączy się z aplikacją, dzięki czemu użytkownik – kierowca ma pełny obraz „zdrowia” swego samochodu.
 
Więcej na stronie bizneswniemczech.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.