Polski start-up triumfuje w Dolinie Krzemowej
Projekt Zencard okazał się najlepszy na prezentacji start-upów z krajów Grupy Wyszehradzkiej, w sercu Doliny Krzemowej w Kalifornii. Pokonał firmy technologiczne z Węgier, Czech i Słowacji. Współorganizatorem konkursu była Konfederacja Lewiatan.
Dwanaście firm technologicznych, po trzy z Polski, Węgier, Czech i Słowacji, dzięki dotacji uzyskanej z Funduszu Wyszehradzkiego oraz od partnerów prywatnych (KPMG), miało okazję odwiedzić kilka największych innowacyjnych firm Doliny Krzemowej, jak Google, Facebook i Airbnb. Na finałowej prezentacji w siedzibie GSV Labs w Redwood City amerykańskim inwestorom przedstawiono trzyminutowe prezentacje wszystkich projektów. Bezapelacyjne zwycięstwo, zdaniem zarówno publiczności, jak i głosami jury, odniósł polski projekt Zencard.
foto: Jarek Sygitowicz z Zencard odbiera wyróżnienie od Adiby Barney, CEO, SVForum
Zencard to projekt, który zastępuje wszelkie karty lojalnościowe, pozwalając na jednoznaczne identyfikowanie użytkownika w chwili dokonywania zakupu na podstawie narzędzia płatniczego – karty kredytowej, debetowej działającej w dowolnym systemie lub każdego popularnego bezkartowego systemu płatności (jak ApplePay). Zencard ma już pierwszych klientów w Polsce, poszukuje partnerów biznesowych w Europie Zachodniej i w USA.
– Polacy sprzedają swoje gry na cały świat
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet