Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Pomysł: wódka w sklepie sprzedawana w kieliszkach za 2,5 zł

Alkohol to produkt,  który jest źródłem wielu pomysłów na dochodowy biznes oraz sposób jego dystrybucji.  Informowaliśmy już o barach samoobsługowych czy automatach vendingowych sprzedających wino. Na ciekawy sposób sprzedaży trunku wpadła firma Stock Polska.

foto: kieliszek Lufki Owocówki, Stock Polska

Znany producent alkoholi postanowił przełamać stereotyp, wedle którego alkohol może być tylko sprzedawany w szklanej butelce. Oprócz tradycyjnej formy popularna Lubelska Cytrynówka sprzedawana będzie w pojemniczkach zawierających 40 ml płynu. Wódka w plastikowym opakowaniu nazwana została przewrotnie „Lufka Owocówka”. Jak zapowiada właściciel marki Lubelska Cytrynówka pojedynczy „strzał” ma kosztować nie więcej niż 2,5 zł. Początkowo produkt będzie dostępny w dwóch smakach: cytrynowym i grejfrutowym. Kieliszek Lufki Owocówki zawiera 30% alkoholu. 

Pomysł Stock Polska ma szansę na dobre przyjąć się na rynku. Może warto też pomyśleć o innym sposobie sprzedaży, na który wpadła Austrian Wenger Corporation. Austriacki koncern sprzedaje wódkę w tubce. Produkt mieści się w każdej torebce czy kieszeni i przejdzie każdą kontrolę na stadionie czy w dyskotece. Wódka była pierwszym tubkowanym alkoholem – okazała się takim hitem, że teraz firma proponuje wiele miksów i gatunków alkoholi – wszystkie zapakowane niczym pasta do zębów. Niecodzienny napój króluje na imprezach studenckich, w pubach i dyskotekach.

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
elewator 18 cze 2015 (18:14)

przeciez to nie reklama, trzeba umiec odróżnić, ja akurat w tym siedze.