Zastrzyk praktycznej wiedzy o handlu w internecie
III Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2016 roku. 82% uczestników poprzedniej edycji uważa, że wiedza wyniesiona z prezentacji przyczyniła się do wzrostu sprzedaży w ich e-sklepie.
Fundacja Polak 2.0 już po raz trzeci zaprasza na Kongres eHandlu – największe spotkanie praktyków e-commerce, które odbędzie się 29 września na PGE Narodowym w Warszawie. Sprzedaż biletów w promocyjnej cenie 349 zł ruszyła 24 sierpnia: kongres-ehandlu.pl
Kongres adresowany jest do pasjonatów e-commerce, właścicieli e-sklepów, menedżerów e-commerce, osób od lat zajmujących się e-handlem i dopiero zastanawiających się nad rozpoczęciem sprzedaży on-line. Uczestnicy wydarzenia otrzymają odpowiedzi na najważniejsze pytania związane ze sprzedażą w sieci z zakresu analityki, marketingu, prawa, logistyki, user experience oraz wskazówki dotyczące ekspansji zagranicznej.
Celem kongresu jest zorganizowanie spotkania specjalistów e-commerce, którzy dzieląc się swoją wiedzą będą mogli się wzajemnie inspirować i szerzyć dobre praktyki. – Do udziału w III edycji Kongresu zaprosiliśmy prelegentów, którzy reprezentują różne obszary e-handlu, różne branże oraz różne rozmiary prowadzonej działalności. Wszystko po to, aby przedstawić zróżnicowane punkty widzenia przy zachowaniu praktycznego podejścia do prezentowanych problemów – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, organizatora wydarzenia.
Swoją wiedzą podzielą się m.in. Michał Cortez (obecnie eCommerce Strategy Lead w Saatchi & Saatchi, wcześniej współtwórca internetowej potęgi ANSWEAR.com), Maciej Lewiński (trener Google, SEM Ninja, prawdziwy wojownik posiadający wszystkie certyfikaty Google’a), Katarzyna Młynarczyk (CEO Socjomania) czy Yash Chaurasia (gość specjalny z Unbounce.com). Połowa agendy to studia przypadków pełne wskazówek, które będzie można samodzielnie wprowadzić w swoim sklepie. Podczas III Kongresu eHandlu doświadczeniami podzielą się m.in. Krzysztof Czapla (twórca sklepu Instylio.pl, który działa na 6 rynkach CEE), Wojtek Latoszek z 4gift.pl, Marek Prudel z Militaria.pl i Łukasz Kozłowski ze sklep-presto.pl.
Przedstawiane na 3 scenach wszystkie prezentacje będą nagrywane. Uczestnicy po zakończeniu Kongresu otrzymają dostęp do wideorelacji. Prelegenci, którzy przedstawią zdaniem uczestników najciekawsze prezentacje otrzymają nagrody pieniężne w ramach projektu Polak 2.0.
III Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2016 roku. Jeśli chcesz rozwijać swój sklep internetowy i być na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata e-commerce, to nie może Cię zabraknąć 29 września na Stadionie Narodowym w Warszawie.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
Ciekawe wydarzenie, chyba się wybiorę. To co przydaje się każdemu e-sklepowi, jak zresztą wszystkim firmom, to optymalizacja kosztów. Tutaj na przykład przydatne porady jak uniknąć podwójnego opodatkowania w przypadku zawarcia transakcji z zagranicznym kontrahentem http://www.pawelkurnik.pl/finanse/jak-uniknac-podwojnego-opodatkowania-nawiazujac-wspolprace-z-zagraniczna-firma