Startupy spotykają się we Wrocławiu
Czym jest startup? Jak go wymyślić, sfinansować, zrealizować i utrzymać na rynku? Jak budować jego markę? O tym będziemy mówić na konferencji branżowej startup:share Wrocław 2015, pierwszym tego rodzaju wydarzeniu we Wrocławiu. W programie ponad 15 prelegentów, panel dyskusyjny i profesjonalne warsztaty. W gronie prelegentów między innymi: Michał Sadowski; Mariusz Pełechaty, Bogumiła Sobiczewska, jedna z 30 Kreatywnych Wrocławia czy Bartek Postek, wyróżniony wśród 50 kreatywnych magazynu Brief.
.Startup:share Wrocłw 2015 odbędzie się w dniach 8-9 października 2015 roku w siedzibie Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 30. Wydarzenie skierowane jest do środowisk akademickich, zwłaszcza studentów, i do biznesu. Uniwersytet SWPS zaprasza tych, którzy mają już doświadczenia startupowe; tych, którzy zaczynają, i tych, którzy dopiero myślą o własnym startupie. W programie ponad 15 prelegentów, panel dyskusyjny i specjalistyczne warsztaty.
Pierwszego dnia będzie można posłuchać inspirujących historii wrocławskich startupów, poznać uwarunkowania prawne i organizacyjne działalności startupowej, dowiedzieć się, skąd pozyskać fundusze i jak rozmawiać z klientami. W programie prezentacje prawników, ekonomistów, przedstawicieli branży IT i branży kreatywnej, przedsiębiorców, menadżerów i ekspertów finansowych, a także prezentacja wrocławskiej inicjatywy RushWro.
Na zakończenie panel dyskusyjny, który poprowadzi Marta Mazur-Milewska, organizatorka spotkań w branży IT oraz hackathonów (HackWro, Startup Weekend) i animatorka wrocławskiego środowiska startupowego.
W drugim dniu warsztaty, prowadzone przez praktyków: jak przygotować i zmontować film do sieci (Grzegorz Maj, Piotr Radziemski); Social media – współpraca z agencją reklamową przy projektach Digital (Mariusz Pełechaty); Crowdfunding – jak finansować pomysły? (Tomek Chołast).
Z punktu widzenia uczelni, a zwłaszcza studentów, najistotniejsze jest w starup:share to, że udaje nam się wreszcie osiągnąć cel, z którym szkolnictwo wyższe ma w Polsce poważny problem – połączenie teorii i praktyki, kształcenie w bliskiej relacji z biznesem i rynkiem pracy. Zakładamy, że absolwenci studiów magisterskich Kreowanie mediów wyjdą z Uniwersytetu SWPS nie tylko z wiedzą, kompetencjami i kontaktami, ale także z projektami gotowymi do wdrożenia na rynku creative sectors. Dlatego startup:share jest dla Uczelni tak istotnym przedsięwzięciem – mówi dr Karina Stasiuk-Krajewska, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, promotor specjalności Kreowanie mediów.
Wstęp wolny, po uprzednim wypełnieniu dostępnego na stronie startupshare.pl formularza.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet