Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Polski start-up Szumiący Miś wyrusza na podbój Doliny Krzemowej

Campus Warsaw wytypował start-up założony przez siostry Julię i Zuzannę Sielickie jako jeden z ciekawszych kobiecych biznesów w Polsce, który warto wspierać w globalnym rozwoju. Od 9 do 21 maja Whisbear weźmie udział w dwutygodniowych warsztatach „Blackbox Female Founders” tworzonych we współpracy z „Google for Entrepreneurs”.

Przez niespełna dwa lata istnienia na rynku, firma Whisbear, produkująca polskie szumiące misie, zyskała ogromną popularność wśród polskich rodziców i opiekunów maluchów. To podstawowy produkt w wyprawce dla noworodka. Firma sióstr Sielickich z sukcesem wchodzi na rynki zagraniczne – Szumiące Misie od Whisbear można kupić m.in. w Wielkiem Brytanii, Niemczech, Włoszech, Słowenii,  a już wkrótce w Skandynawii i USA. Oryginalne Szumiące Misie obsypywane są nagrodami
i wyróżnieniami.

Po zeszłorocznym zaproszeniu na Global Entrepreneurship Summit 2015 pod patronatem Baracka Obamy, Whisbear został po raz kolejny wyróżniony. Celem odległej podróży Whisbear do Doliny Krzemowej jest nauczenie się najlepszych biznesowych praktyk jakie są tam stosowane, a także nawiązanie relacji z doradcami i inwestorami. „Amerykanie w doskonały sposób potrafią pokazać jak skutecznie rozwinąć swój biznes” – mówi Zuzanna Sielicka-Kalczyńska współtwórczyni firmy Whisbear, która będzie reprezentować firmę w San Francisco. „Jadąc do kolebki najpotężniejszych światowych biznesów, wierzę, że nauczę się, jak nasz niespełna dwuletni start-up wznieść na poziom takich firm jak Youtube czy Siri. Bo właśnie m.in. te dwie firmy przeszły kiedyś przez program Blackbox” – dodaje Zuzanna.

„Działalność taka jak Whisbear to przykład, że w Polsce można zbudować pomysłowy biznes ze światowym potencjałem” – mówi Magdalena Przelaskowska z Campus Warsaw. Do 15. edycji „Blackbox Connect” przyjęto zgłoszenia 18 utalentowanych kobiet, które są założycielkami 16 różnych start-up’ów z 14 różnych krajów – od Chin, Polskę po Meksyk. Uczestniczki specjalizujące się w takich dziedzinach jak zdrowie, finanse, rolnictwo, opieka, będą uczyć się od najlepszych i najbardziej wpływowych przedsiębiorców i inwestorów w Dolinie Krzemowej. Stworzą więzi w obrębie ogromnej lokalnej sieci networkingowej. Dwutygodniowy program, wspierany przez „Google for Entrepreneurs”, wypełniony będzie rozmowami i wiedzą pochodzącą od ikon wśród inwestorów, założycieli firm w tym m.in.: Gretchen Howard, Partnera w Google Capital czy Julia Hartz, założcielki Eventbrite.

Kulminacją programu „Blackbox Connect” będzie „StartUp Showcase”, który odbędzie się 20 maja. Przedstawicielki zaproszonych start-upów, w tym polski Whisbear, zaprezentują swoje firmy przed grupą setek inwestorów, przedsiębiorców i wiodących dyrektorów z licznych branż. „Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zapału zeszłorocznej edycji „Blackbox Female Founders”, dlatego nie dziwi nas to, że wiele z firm w ciągu roku zrobiło ogromny skok w stronę wielomilionowych obrotów – uczestniczki rozbudowały swoje zespoły, ich firmy powieliły zyski, a także zyskały lokalne i międzynarodowe uznanie” – mówi Fadi Bishara, założciel Blackbox.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.