Polacy chętnie kupują w chińskich e-sklepach
3/4 Polaków dokonujących zakupów on-line korzysta z zagranicznych sklepów internetowych.Tak wynika z badania zleconego przez serwis PayPal – informuje „Puls Biznesu”.
Najchętniej Polacy zaglądają do chińskich sklepów internetowych. Zakupy w nich robi 36 procent e-konsumentów. Na kolejnych miejscach są sklepy z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec.
Poszukiwanie towarów w zagranicznych sklepach najczęściej spowodowane jest ich niedostępnością na rodzimym rynku – zauważa dziennik. Dotyczy to głównie odzieży, elektroniki oraz biżuterii. „Polscy konsumenci coraz lepiej rozumieją zalety cyfrowej globalizacji handlu” – ocenia Matt Kwiatkowski, dyrektor PayPala na Europę Środkowo-Wschodnią.
Z drugiej strony Polacy również co raz częściej korzystają z internetu jako źródła zarobku – wynika z badania. Polacy chętnie za jego pośrednictwem podejmują się pracy zdalnej lub sprzedają należące do nich rzeczy. W ciągu ubiegłego roku 35 procent respondentów otrzymało on-line płatność za odsprzedaż przedmiotu, którego najczęściej już nie potrzebują. 29 procent Polaków otrzymało zaś płatność za usługę dostarczoną przez internet.
Więcej – w „Pulsie Biznesu”.
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/Puls Biznesu/mt/dabr
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością