Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2016-09-29

Zawód golibrody praktycznie wymarł, ale to nie oznacza, że na tym rynku nie ma biznesowej przestrzeni do zagospodarowania. W Stanach Zjednoczonych zrodził się pomysł, który swoją ofertę kieruje wyłącznie do brodaczy. 

 


foto: thebeardbro.com

 

Znajdź potrzebę lub problem a następnie zaproponuj jego rozwiązanie. To najbardziej klasyczna definicja biznesu, która bardzo dobrze pasuje do firmy Beard Bro LLC. Jej założyciele swoją niszę znaleźli na rynku produktów dla osób noszących brody. Stworzony przez nich gadżet to grzebień, który pozwala na precyzyjne golenie. Wszystko za sprawą kształtu grzebienia umożliwiającego nadawanie zarostowi najróżniejszych wzorów. 


 

Produkt dostępny jest w kolorze niebieskim i szarym. Cena gadżetu Beard Bro to 14,99 dolarów. Pomysłodawcy przyrządu zarabiają także na olejkach i innych produktach do pielęgnacji brody. 

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Lopez 2016-09-29 13:48:18
Wszyscy moi znajomi, którzy zapuścili brody zrobili to po to, żeby się nie golić.
hipster 2016-09-29 18:15:34
patrzę na tytuł, myślę: to o Inventum TFI! a tu jakiż zawód po kliknięciu...
Gość 2016-10-03 14:39:42
Ja jestem zadowolony z usług PEWNEGO KANTORU. Wszystko przebiega szybko i sprawnie, obsługa jest na bardzo dobrym poziomie, no i najważniejsze, że nie muszę wychodzić z domu, żeby dokonać transakcji.
olek 2016-10-03 15:37:06
też zapuściłem brodę żeby rzadziej się golić :) a kobiety myślą że dlatego żeby ładnie wyglądać

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Nadzieja jest nieufnością człowieka wobec przewidywań jego rozumu

Paul Valery
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

Ponad 18 tys. Polaków prowadzi 22,5 tys. własnych biznesów franczyzowych
POLECAMY
Pomysł na biznes zaprogramował sobie na studiach
Zbuduj prostego robota w 2 godziny.
Pomysł na biznes zaprogramował sobie na studiach
Zbuduj prostego robota w 2 godziny.
Zebrali już 700 tys. zł na Kickstarterze. Jak się to robi?
Jak przygotować dobrą kampanię crowdfundingową.
Jego pomysł na biznes w internecie zrodził się u fryzjera
Przygodę ze startupem rozpoczął w 2015 roku.

Bonnier Business Polska