Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Garnitury szyte na miarę to biznesowa nisza

Odzież szyta na zamówienie z niszy przeradza się w rynek z dobrymi perspektywami. Jeszcze nie ma tłoku, ale przybywa na nim poważnych graczy – pisze „Puls Biznesu”.

Prezes Grupy Vistula Grzegorz Pilch mówi, że ubrania szyte na miarę to silnie – dwucyfrowo – rosnąca część sprzedaży jego firmy. Z kolei prezes Bytomia Michał Wójcik podkreśla, że kiedyś z tego typu usług korzystała przede wszystkim wąska, uprzywilejowana grupa, a obecnie coraz częściej robi to klient masowy. Z kolei Marta Stefańczyk-Ciąpała z Cafardini zwraca uwagę, że odzież szyta na zamówienie ma tę przewagę, że klient nie musi już poświęcać dużej ilości czasu na poszukiwanie odpowiedniej marynarki i koszuli, ale otrzymuje ubrania idealnie dopasowane do swojej figury. Jej zdaniem „boom” na tym rynku dopiero nadejdzie. Pozytywnie o przyszłości tego rynku mówią też inni rozmówcy dziennika.

Więcej – w „Pulsie Biznesu” Informacyjna Agencja Radiowa(IAR)/Puls Biznesu/md/kr y

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.