Ostatni dzwonek dla firm, aby wziąć udział w konkursie Pracodawca Jutra
Trwa 6. edycja konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na najciekawsze inicjatywy z zakresu współpracy biznesu z edukacją, rozwoju pracowników i kształcenia przyszłych kadr. Aplikować można w trzech kategoriach: „Rozwój pracownika”, „Dojrzałe kompetencje” oraz „Ambasador Edukacji”. Termin składania aplikacji trwa do 31 stycznia 2022 r. Konkurs finansowany jest z Programu Wiedza Edukacja Rozwój.
Programy rozwojowe, szkolenia to dla pracodawców nie tylko sposób na rozwój kompetencji wśród kadr, ale także droga do motywowania i budowania lojalności zatrudnionych pracowników. Poprzez coaching, mentoring, a także wzajemne uczenie się w ramach zespołu rozwija się umiejętność współpracy oraz właściwej komunikacji.Program skierowany jest do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, w których po 1 stycznia 2019 roku realizowano inicjatywy edukacyjne.
Kto może zostać „Pracodawcą Jutra”?
· Przedsiębiorstwa, które dbają o rozwój swoich pracowników i aktywnie budują kapitał ludzki w swoich firmach (stypendia, staże, praktyki).
· Firmy, które realizują inicjatywy we współpracy ze szkołami czy uczelniami, aby lepiej dopasować kompetencje przyszłych pracowników do potrzeb biznesu (kursy, dofinansowania do nauki).
· Organizacje, które pozyskują nowych pracowników we współpracy z uczelniami (targi edukacyjne oraz inne dobre przykłady).
Nowe zasady konkursu
Konkurs w tym roku ma nowe zasady. Organizatorzy zdecydowali się wyłonić zwycięzców w trzech kategoriach: “Rozwój pracownika”, „Dojrzałe kompetencje” oraz „Ambasador Edukacji”. W każdej z nich zostaną wybrani dwaj laureaci. Dodatkowo swoje wyróżnienia przyznają przedstawiciele 17 sektorowych rad ds. kompetencji.
W pierwszej kategorii „Rozwój pracownika” można zgłaszać projekty motywujące do rozwoju zawodowego kadry, programy podnoszące kompetencje zawodowe, szkolenia oraz inne inwestycje w poszerzanie umiejętności pracowników.
Kategoria „Dojrzałe kompetencje” jest przeznaczona dla przedsiębiorców, tworzących inicjatywy dla pracowników powyżej 50. roku życia. Uwzględniane będą programy mentorskie, polegające na wykorzystaniu eksperckiej wiedzy doświadczonej kadry, wymiana doświadczeń z podwładnymi na początku kariery zawodowej oraz przedsięwzięcia mające na celu zwiększanie szans i możliwości na rynku pracy osób powyżej 50. roku życia.
Zakres inicjatyw wchodzący w skład ostatniej kategorii „Ambasador edukacji” to wszystkie działania, które skupiają się na wspieraniu edukacji dzieci, młodzieży, studentów oraz rozwojowi kadry pracowników oświaty. Zawiera się tutaj między innymi: prowadzenie kursów i warsztatów w szkołach i na uczelniach, tworzenie lub wspieranie platform i aplikacji edukacyjnych, organizacja konkursów oraz staży, aranżowanie programów klas profilowych, przygotowywanie pomocy dydaktycznych dla nauczycieli oraz zaangażowanie na rzecz zdobywania lub rozwoju kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.
Nagrody dla zwycięzców
Laureaci, wybrani przez Kapitułę Konkursu, otrzymają możliwość bezterminowego posługiwania się tytułem „Pracodawca Jutra Roku 2021” oraz korzystania z logotypu i materiałów reklamowych przez okres roku od daty przyznania nagrody. Każdy z wyłonionych zwycięzców będzie miał możliwość promowania zwycięskiej inicjatywy w ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych zaplanowanych przez Organizatora.
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
PFR Ventures podpisało pierwsze umowy z funduszami venture capital w ramach programu FENG. Kapitał zostanie przeznaczony na inwestycje w startupy
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków