Zenline AI to startup ze Szwajcarii, który rozwija narzędzie sztucznej inteligencji wspomagające internetowych sprzedawców. Analiza danych rynkowych pozwala na dostarczenie informacji dotyczących pożądanych działań związanych z asortymentem i ceną sprzedawanych produktów. To pomaga nawet najmniejszym sprzedawcom w osiągnięciu rynkowej przewagi.
„Tworzymy agentów AI, którzy myślą jak osoby decyzyjne w zakresie asortymentu, ale działają w ciągu kilku sekund. Naszą misją jest umożliwienie europejskim sprzedawcom detalicznym ponownej rentownej konkurencji. Biorąc pod uwagę, jak istotny i zorientowany na klienta jest asortyment, sprzedawca detaliczny może odnieść sukces, zwiększając przychody i budując przewagę konkurencyjną nad Amazonem i Temu, ponieważ klienci z łatwością znajdą to, czego szukają” – mówi Arber Sejdiji, dyrektor generalny Zenline AI.
Zenline AI pozyskuje środki na rozwój
Agenci AI startupu są w stanie wygenerować praktyczne rekomendacje dla każdego produktu lub kategorii. Do tego celu wykorzystują dane o marży, sygnały konkurencji, trendy społeczne i zachowania kupujących. Sam startup zyskał właśnie nowe możliwości rozwoju swojego rozwiązania.
Mowa o najnowszej rundzie jego finansowania, której wartość wyniosła 1,6 mln dolarów. Finansowanie zostało poprowadzone przez Seedcamp. Udział w nim wzięli również Yellow, First Momentum i Arc Investors.
Środki pomogą w szybszym rozwoju produktu poprzez udoskonalenie stosowanego w nim modelu sztucznej inteligencji. Startup planuje również rozszerzenie skali działania na dodatkowe rynki.
Źródło grafiki: Zenline AI
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)