Lavera, niemiecki lider kosmetyków naturalnych, debiutuje w Polsce. Firma stawia na rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej

Informacje o autorze

25 września 2025
Udostępnij:

Zrównoważony rozwój i skuteczność oparta na naturze. Marka Lavera, niemiecki lider kosmetyków naturalnych, debiutuje na polskim rynku.

Lavera

Niemiecka marka Lavera funkcjonuje na rynku kosmetyków od czterech dekad. Spółka oferuje w 100 procentach certyfikowane formuły, oparte na badaniach laboratoryjnych i nowoczesnych składnikach aktywnych pochodzenia roślinnego. Dziś jej portfolio obejmuje ponad 230 produktów dostępnych w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. We wrześniu debiutuje również w Polsce.

„Wierzymy, że natura daje wszystko, czego potrzebujemy do tworzenia skutecznych i przyjemnych w użyciu kosmetyków. Chcemy, aby świadoma pielęgnacja stała się codziennością, a nie luksusem dostępnym tylko dla wybranych” – komentuje dr Henrike Neuhoff, Chief Scientific Officer w Lavera.

Lavera debiutuje w Polsce

Polska dołącza do grona krajów europejskich, w których Lavera będzie rozwijać swoją sprzedaż. Marka nie tylko debiutuje nad Wisłą, ale traktuje nasz kraj jako strategiczny punkt wyjścia do dalszego rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Jak wynika z danych PMR, Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w regionie. Jego wartość w 2024 roku przekroczyła 35 mld zł, notując wzrost o 6% rok do roku. Główne siły napędowe to przedstawiciele Generacji Z i Millenialsi, którzy coraz częściej poszukują naturalnych, skutecznych i etycznych rozwiązań pielęgnacyjnych.

Produkty Lavera powstają na bazie naturalnych składników o udowodnionej laboratoryjnie skuteczności, z zachowaniem rygorystycznych norm jakości. Niemiecka firma planuje w Polsce budowę dystrybucji wielokanałowej. Mowa o uruchomieniu lokalnej wersji sklepu internetowego, jak i współpracy z sieciami drogeryjnymi oraz partnerami handlowymi.

„Wchodząc na polski rynek, Lavera wpisuje się w główne trendy, które obecnie kształtują branżę beauty. Czyli świadoma konsumpcja, etyczna produkcja i rozwój sprzedaży wielokanałowej. Polska ma stać się hubem komunikacyjnym i operacyjnym dla regionu CEE, wspierając dalszą ekspansję w krajach sąsiednich” – czytamy w komunikacie spółki.

Polecamy

Więcej w tym dziale: