Group One zacieśnia partnerstwo z CampusAI. Marek Żołędziowski w zarządzie DistrictORG

Informacje o autorze

15 października 2025
Udostępnij:

Prezes zarządu Group One został powołany do Board of Directors DistrictORG. To spółka rozwijająca CampusAI, w którą wcześniej zainwestowała polska grupa.

Group One zacieśnia partnerstwo z CampusAI

Group One jest największą polską grupą MarTech. Obecnie kieruje działaniami 15 spółek z obszarów m.in. technologii, strategii, mediów, komunikacji, e-commerce, marketplace, kreacji czy gamingu. Podmiot jest także strategicznym partnerem DistrictORG. To spółka, która rozwija projekt CampusAI. Poinformowano o kolejnym etapie zacieśnienia współpracy.

Prezes Group One w zarządzie DistrictORG

Jego realizacja polega na dołączeniu prezesa Group One, Marka Żołędziowskiego do zespołu zarządzającego DistrictORG. Nowy członek zarządu dzięki swojemu doświadczeniu ma być wsparciem w obszarach globalnej ekspansji oraz budowania rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych.

„DistrictORG rozwija wizję, która wykracza poza klasyczny model edukacyjny. Tworzy nowy format współpracy ludzi i sztucznej inteligencji, oparty na realnych potrzebach rynku i skalowalnej technologii, któremu zaufały zarówno największe korporacje, jak i tysiące użytkowników indywidualnych. Dołączyliśmy do grona inwestorów jako partner strategiczny, bo widzimy potencjał w dalszej monetyzacji tego modelu. Szczególnie przy synergii pomiędzy ofertą transformacji cyfrowej rozwijaną przez Group One a podejściem do transformacji AI, które oferuje CampusAI. Z drugiej strony, naszym know-how w budowaniu silnych marek – również na rynkach międzynarodowych. Chcemy wspierać zespół w dalszym rozwoju projektu poza Polską. Jako członek zarządu będę wspierał realizację tych założeń także od strony operacyjnej i strategicznej”– podkreśla Marek Żołędziowski, współzałożyciel i prezes zarządu Group One.

Projekt znajduje się obecnie w momencie wejścia w kolejną fazę rozwoju. Została uruchomiona globalna wersja platformy CampusAI, co ma ułatwić skalowanie modelu na rynki międzynarodowe.

Polecamy

Więcej w tym dziale: