Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Innowacyjny pomysł polskich studentów

Dawno temu telefony komórkowe wyglądały jak cegły, muzyki słuchaliśmy z kaset, a chcąc skorzystać z Internetu szukaliśmy czynnej kawiarenki. Teraz to brzmi jak bajka. Obecnie nowe technologie ułatwiają nam codzienne życie, a wszystko czego potrzebujemy może znaleźć się w naszej komórce. Nawet lista zakupów.

Ten innowacyjny pomysł należy do trzech absolwentów Politechniki Łódzkiej, którzy opracowali mobilną aplikację zakupową o nazwie Listonic. Jest to wygodny program dostępny w Internecie i na telefonach komórkowych. Zawsze przy użytkowniku, praktyczny i łatwy w obsłudze – informuje Kamil Janiszewski, jeden z twórców Listonica. Jest rozwiązaniem unikalnym na skalę światową.

Jak działa? Aplikacja jest darmowa i bardzo prosta w użyciu. Pozwala tworzyć własne listy zakupów zarówno poprzez stronę internetową, jak i telefon komórkowy. Są one automatycznie synchronizowane, więc jeśli dokonamy zmiany z poziomu komórki, samoczynnie zmieni się również lista zakupów na stronie internetowej, i odwrotnie. Aplikację można ściągnąć przez Internet, SMS lub przeglądarkę w telefonie komórkowym.

Listę produktów możemy dzielić także z innymi użytkownikami. Dzięki Listonicowi nigdy nie zapomnimy co mamy kupić, a osoba lub osoby z którymi współdzielimy listę mogą w każdej chwili coś w niej zmieniać – dodawać lub usuwać. Żona nie musi zatem po raz kolejny dzwonić do męża z irytującym „Nie zapomnij kupić chleba”, przypomni mu o tym Listonic.

Z aplikacji mogą korzystać posiadacze wszystkich popularnych modeli telefonów komórkowych oraz użytkownicy iPhone’ów i iPod’ów Touch. Program zdobył uznanie w internetowym sklepie firmy Apple. Zajmuje pierwsze miejsce wśród darmowych aplikacji w kategorii lifestyle, a także znalazł się w pierwszej dziesiątce wszystkich bezpłatnych programów do pobrania.

Popularność Listonica niewątpliwie wiąże się z jego przydatnością w naszym codziennym życiu. Usprawnia komunikację, pozwala wykonywać proste czynności w krótszym czasie i chroni nasz portfel. Pamiętajmy, że w dobie hipermarketów i pułapek zastawianych przez merchendiserów lista zawsze ustrzeże nas przed zbędnymi wydatkami.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.