Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Ruszyły otwarte testy serwisu Rabatium.pl

Rozpoczęły się otwarte testy serwisu Rabatium.pl, platformy kojarzącej użytkowników planujących zakupy oraz firmy zainteresowane promowaniem swych produktów. Witryna ma stanowić alternatywę dla programów afiliacyjnych i partnerskich. Cała prowizja za promowanie produktów na łamach Rabatium.pl trafia do użytkowników serwisu w postaci kodów rabatowych.

Przyjęta w Rabatium.pl koncepcja budowy alternatywy dla systemów afiliacyjnych opiera się m.in. na zmianie kierunku przepływu pieniędzy w taki sposób, aby pogodzić interesy internautów i sprzedawców. Prowizje od sprzedaży, które dotychczas trafiały do wydawców serwisów internetowych uczestniczących w programach afiliacyjnych i partnerskich są bowiem w całości zamieniane na kody rabatowe oferowane użytkownikom serwisu Rabatium.pl.

Wykorzystując kod rabatowy podczas dokonywania zakupów we wskazanych sklepach płacą oni mniej lub otrzymują dodatkowe elementy w tej samej cenie. Tym samym czerpią oni korzyści już w momencie dokonywania zakupu, bez konieczności oczekiwania na zwrot pieniędzy charakterystycznej dla programów typu cashback. Co istotne – jedynym kosztem dla sprzedawców jest udostępnienie kodów rabatowych – nie płacą oni za umieszczanie informacji o promocjach przygotowanych dla użytkowników Rabatium.pl

Od dłuższego czasu w Internecie nasilają się dwa zjawiska. Z jednej strony obserwujemy sprzedawców, którzy w coraz większym stopniu kierują uwagę w stronę efektywnościowych metod rozliczania promocji, a z drugiej rosnącą niechęć internautów do nachalnych reklam, wspomaganą zjawiskiem tzw. ślepoty reklamowej. Rabatium.pl stanowi reakcję na te zjawiska. Kluczem do zaspokojenia potrzeb obydwu grup jest stworzenie alternatywy dla programów partnerskich i afiliacyjnych, opartej na kodach rabatowych – powiedział Krzysztof Kowalski, prezes zarządu łódzkiej firmy Kenmarium, która jest twórcą i właścicielem serwisu Rabatium.pl.

Na głównej stronie witryny zamieszczane są podstawowe informacje o promocjach przygotowanych wraz z partnerami dla użytkowników Rabatium.pl. Bardziej obszerne materiały, włącznie z przykładem korzyści i dużym plikiem graficznym umożliwiającym stosowanie kreacji zarezerwowanych dotychczas dla prasy, są prezentowane na żądanie internautów, po kliknięciu na przycisk Sprawdź szczegóły. Nowe oferty promocyjne są publikowane na łamach serwisu w cyklach tygodniowych rozpoczynających się w środę.

Informacje o promocjach są dostępne dla wszystkich internautów. Dostęp do kodów rabatowych jest natomiast zarezerwowany dla zarejestrowanych użytkowników, którzy uiścili opłatę abonamentową (w najtańszej wersji jest to SMS Premium o wartości 4,88 zł). Użytkownicy sami decydują czy dana promocja lub promocje pozwolą im uzyskać na tyle duże korzyści, aby wniesienie opłaty abonamentowej miało sens. Wspomniana opłata nie jest zależna od liczby pobranych kodów. Godny uwagi jest fakt, że ze względu na przyjęty model biznesowy na łamach serwisu nie będą emitowane klasyczne reklamy internetowe

Obecnie rozpoczęte zostały otwarte testy serwisu, podczas których prezentowane są oferty przygotowane przez firmę Cream Software, znaną m.in. za sprawą programu do tworzenia stron www o nazwie Pajączek. Trwają rozmowy z kolejnymi potencjalnymi partnerami. Wysokość rabatów udzielanych przez partnerów będzie zależna od rodzaju branży i promowanych produktów. Oficjalna premiera serwisu jest planowana na sierpień bieżącego roku.

– Ostateczne kryteria przyznawania e-dotacji

– 335 pomysłów otrzyma dotację na e-biznes

– Pieniądze na start w e-biznesie. Co nowego?

– Po dotacje na e-biznes tylko przez Internet

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
PPGD7 10 lip 2010 (16:12)

Mam placic za rabat?
Bez sensu