Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Serwis Szafa.pl obchodzi pierwsze urodziny

Szafa.pl, najpopularniejszy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy, świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji dla swoich użytkowniczek przygotował specjalną urodzinową  stronę i kreatywny konkurs fotograficzny.

Konkurs rozpocznie się  26 listopada i potrwa do 6 grudnia. Uczestniczki będą mogły zgłaszać swoje zdjęcia z pomysłami na kreacje, w trzech kategoriach tematycznych: kategorii otwartej „Open”, „Razem raźniej” oraz kategorii „Modna Mama”. Zgłoszone projekty będą oceniane oczywiście przez użytkowniczki serwisu Szafa.pl. Jedynym warunkiem, potrzebnym by zostać jurorem, będzie zalogowanie się w serwisie. Nagrodami w konkursie będą m.in. bony na zakupy w sieci Big Star, zestawy kosmetyków Bielenda, biżuteria oraz wiele innych.

„Szafa.pl istnieje dopiero rok, ale od momentu powstania przeszła już całkiem długą drogę rozwoju. W pierwsze urodziny możemy się już pochwalić prawie 600 tysiącami odwiedzających nas miesięcznie internautek, ponad 165 tys. z nich jest w naszym serwisie zarejestrowana i aktywnie z niego korzysta. Tak dynamiczny rozwój Szafy oznacza po prostu, że nasz pomysł na połączenie świata mody i świata internetowych społeczności bardzo spodobał się internautkom” – mówi Andrzej Domagała, współzałożyciel serwisu.

Według danych z badania Megapanel PBI/Gemius, w sierpniu 2009 r. serwis Szafa.pl odwiedziło 583 tysiące użytkowników, którzy dokonali ponad 20 milionów odsłon, a średni czas przebywania na stronach serwisu wynosił ponad 24 minuty.

Dynamicznie rosnące statystyki serwisu oraz duże zaangażowanie jego użytkowniczek sprawiają,  że Szafa.pl jest coraz bardziej doceniana także przez reklamodawców.  „W sklepie internetowym najważniejsi są użytkownicy, którzy dokonują zakupów. Współpraca z Szafa.pl pozwoliła nam na szybkie dotarcie do bardzo szerokiego grona właśnie takich użytkowników – dziewczyn i kobiet zainteresowanych modą i zakupami. Jestem bardzo zadowolony z wyników sprzedaży generowanych przez klientki przekierowane do nas przez Szafa.pl. Dzięki elastyczności zarządzających, udało nam się wypracować warunki współpracy, z których zadowolone są obie strony – to bardzo cenne w biznesie” – mówi Tomasz Strzelczyk z „Butik on-line” (www.butik.net.pl).

Wśród dotychczasowych klientów Szafy znaleźli się m.in. Ziaja, mBank, Bielenda, Baron, Ministerstwo Gadżetów, Bao.pl, GaleriaModa.pl.

W ostatnim czasie Szafa bardzo dynamicznie rozwija paletę oferowanych internautkom-szafiarkom narzędzi, w ciągu ostatnich kilkunastu tygodni wprowadzona została np. całkowicie nowa wyszukiwarka, usprawniona i posiadająca dodatkowe funkcje, a także możliwość promowania swojego profilu (szafy) na profilach innych użytkowniczek.

„Przez rok zdarzyło się wiele a zapewniam, że następny rok będzie równie obfitujący w ciekawe wydarzenia i nowe usługi, czy wręcz nawet nowe serwisy. Będziemy rozwijać nowe aktywności i jeszcze skuteczniej pomagać  tym wszystkim, którzy w internecie szukają swojego modnego ja” – zapowiada Andrzej Domagała. Warto bowiem dodać, że właściciel Szafa.pl – firma M&S – planuje stworzenie całej grupy serwisów społecznościowych. Pierwszym z nowych projektów jest uruchomiona w lipcu br. Szafka.pl – serwis, za pośrednictwem którego rodzice wymieniać mogą między sobą oraz sprzedawać i kupować ubranka, zabawki i akcesoria dla dzieci. A także tworzyć galerie zdjęć dzieci i oczywiście wymieniać opinie i porady w dyskusjach na społecznościowym forum.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.