Wystartował nowy serwis o tematyce urody
Wystartował portal Uroda.com, skierowany do profesjonalistów z branży, a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką urody i pielęgnacji.
Uroda.com to zupełnie nowy w polskim internecie portal, poświęcony szeroko pojętej tematyce urody. Jest on skierowany zarówno do internautów zainteresowanych tematyką pielęgnacji i wizażu, jak i do profesjonalistów z branży – kosmetyczek, fryzjerów, stylistów, etc. Innowacyjność projektu polega na tym, że stwarza on szansę na promocję podmiotom z branży, np. salonom kosmetycznym, czy manicurzystkom.
Poprzez aktywne uczestnictwo na portalu możliwe jest informowanie potencjalnych klientów o nowościach, ich edukacja, a także zachęcenie do skorzystania z usług. Form aktywności użytkowników jest wiele – np. informowanie o promocjach i nowościach w ofercie, zamieszczanie zapowiedzi ciekawych wydarzeń, czy też udział w różnego typu akcjach współorganizowanych z portalem. Uroda.com umożliwia zaistnienie w świadomości klientów, a także stworzenie lub wzmocnienie własnej marki, co jest niebagatelne w obliczu ogromnej liczby usługodawców na rynku.
Na zawartość merytoryczną portalu składa się wartościowy content, którego adresatami są internauci zainteresowani tematyką urody. Profesjonaliści znajdą na Urodzie.com przydatne informacje o najciekawszych wydarzeniach branżowych np. targach, jak również o nowościach i kierunkach rozwoju branży. Dodatkowo, działy takie jak „Talent Tygodnia” stwarzają szansę kreowania trendów oraz własnego wizerunku.
Rozpoczynamy działania z energią i zapałem. Wiemy, że nasz portal wymaga stuprocentowego poświęcenia, ale mamy też świadomość, że pracujemy nie tylko na nasz sukces, lecz przede wszystkim na indywidualne sukcesy profesjonalistów z branży kosmetycznej. Mamy nadzieję, że osoby z branży dostrzegą innowacyjność projektu w kwestii szans, jakie daje internet współczesnym usługodawcom i dzięki temu zwiększą swoje szanse na sukces – mówi o Urodzie Karolina Komorowska, managerka portalu.
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich