MamBiznes.pl

Najnowsze narzędzia od fińskiego startupu Jobilla. Pomogą poprawić cyfrową rekrutację pracowników

Pobieranie danych ...

Kampanie rekrutacyjne online mają trwać krócej i umożliwiać firmom skojarzenie z najlepszymi talentami z całego świata. Wszystko za sprawą rozwiązań wyposażonych w sztuczną inteligencję od startupu Jobilla.

Jobilla to startup mający swoją siedzibę w Helsinkach, związany z rynkiem rekrutacji pracowników. Firma określa siebie jako specjalistę od rekrutacji cyfrowej, a jej działania polegają na opracowywaniu narzędzi, które miałyby ten proces usprawnić i umożliwić przeprowadzanie go w skali globalnej. Jobilla prowadzi ponad 8000 kampanii rekrutacyjnych rocznie. Zasięg jej działania to ponad 50 krajów. W 2022 roku została uznana przez G2 za najlepszą platformę marketingową do rekrutacji.

Warto przeczytać: Startup technologiczny Story z dużą rundą finansowania. Chroni własność intelektualną twórców za pomocą blockchain

Nowe narzędzia od startupu Jobilla

Firma ogłosiła właśnie wprowadzenie na rynek nowych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Mają one stanowić ważną pomoc dla firm, optymalizującą czas poszukiwania przez nich pracowników. Według zapewnień startupu dzięki nim czas konfiguracji kampanii i jej sama realizacja mają być krótsze o co najmniej 50%. Sztuczna inteligencja ma być bowiem odpowiedzialna za automatyzację pracochłonnych zadań, takich jak tworzenie reklam, treści stron docelowych i wersje robocze wiadomości e-mail. To również AI ma przeprowadzać wstępny proces selekcji kandydatów.

Dzięki tym ułatwieniom rekruterzy mogą całą swoją uwagę poświęcić na proces wyboru odpowiedniego kandydata. Automatyzacja umożliwia również stworzenie kilku wersji reklamy w różnych językach, co znacznie rozszerza obszar poszukiwań pracowników. Narzędzia AI są również wyposażone w mechanizm, który ma zachęcać do aplikowania również aktualnie pracujących kandydatów. Dzięki temu zwiększa się szansa na zatrudnienie pracownika o najwyższych kwalifikacjach.

Środki na międzynarodową ekspansję

Nowe narzędzia będą miały większą szansę zainteresować szersze grono odbiorców, także dzięki wkładowi inwestorów w projekt Jobilla. Na rozwój ekspansji międzynarodowej firmie udało się pozyskać 6 mln euro. W rundzie finansowania wzięli udział między innymi Juuri Partners, Trind VC, Business Finland oraz grupa aniołów biznesu.

Środki przekazane na rozwój startupu będą miały kluczowe znaczenie dla umocnienia pozycji platformy Jobilla na europejskich rynkach.

Warto przeczytać: Czeski startup Bookbot otrzymuje 4 mln euro wsparcia. W planach dalszy rozwój internetowej platformy handlu używanymi książkami

Pobieranie danych ...