Guns&Tuxedos osiągnął pierwszy milion z crowdfundingu w miesiąc
W ciągu 30 dni marka Guns&Tuxedos zebrała w kampanii crowdfundingowej ponad milion złotych. To pierwsza firma w Polsce z segmentu nie tylko mody męskiej, ale także całej krajowej branży fashion, która zgromadziła w miesiąc taki kapitał ze zbiórki. Kampania nadal trwa na platformie Crowdway.pl.
– Dzięki inwestorom, mamy już pierwszy milion, czyli 25 proc. kapitału na dalszy rozwój. Już ta kwota zasili istotnie nasz budżet na poszerzenie kolekcji o męską odzież sportową premium jeszcze w tym roku. Nasz cel numer dwa to zwiększenie asortymentu i dostępności magazynowej w istniejących kategoriach produktów – komentuje Dariusz Ptaszek, prezes zarządu Guns&Tuxedos SA.
Za design Guns&Tuxedos odpowiedzialny jest dyrektor kreatywny i akcjonariusz spółki, Rafał Czapul. – Segment mody sportowej dla klientów premium należy do najbardziej obiecujących w branży. Chcemy zaproponować unikalne wzory, które nie tylko zapewnią jakość materiał i kroju, ale także wyróżniający, buntowniczy design w stylu Guns&Tuxedos. Na celowniku mamy dziedziny sportu uwielbiane przez mieszkańców dużych miast, jak cross fit i jogging – dodaje Rafał Czapul.
Poznaj historię sukcesu Guns&Tuxedos. Od zera stworzył markę odzieżową, którą noszą Adamczyk, Majdan czy Piaseczny
Obecnie Guns&Tuxedos ma dwa salony firmowe w galeriach Silesia City Center w Katowicach i Galeria Arkadia w Warszawie. Oprócz intensywnego rozwijania kanału e-commerce, do 2021 spółka roku planuje otworzyć własne showroomy i lokale franczyzowe w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. – Możemy też zdradzić, że od startu zbiórki crowdfundingowej otrzymaliśmy wiele zapytań o możliwość otwarcia salonów franczyzowych, nie tylko w Polsce, ale także w Belgii, Szwajcarii, Los Angeles czy Las Vegas – relacjonuje prezes, Dariusz Ptaszek.
Luksusową i jednocześnie zadziorną estetykę Guns’ów pokochały polskie gwiazdy, jak Janusz Chabior, Piotr Stramowski, Piotr Adamczyk, Tomasz Kammel czy Radosław Majdan. W filmie promującym kampanię, który zanotował już ponad milion odsłon, wystąpił etatowy twardziel polskiego kina, Mirosław Zbrojewicz.
Zbiórka crowdfundingowa Guns&Tuxedos pod hasłem „Operacja Smoking” jest wspierana przez platformę Crowdway.pl. Na zainteresowanych objęciem akcji spółki czeka 6 zróżnicowanych pakietów i benefitów o wartości od 100 zł do 10 000 zł. W zależności od wartości inwestycji można otrzymać akcje spółki z prawem do dywidendy (pierwsza za rok obrotowy 2020) oraz różne produkty marki. Pakiet VIP od 10 000 zł obejmuje m.in. rabat 30% na produkty Guns&Tuxedos oraz wspólne zakupy z Rafałem Czapulem.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Zaczynali od jednego food trucka, a dziś ich przychody sięgają 37 mln zł
- Ręcznie wytwarzane torby Polaka podbijają świat. „Zrobienie jednej torby to kilkaset czynności”
- Z Korei do Gdańska. Młodzi Ukraińcy ruszają na podbój Polski
materiały prasowe