Slonzak

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Slonzak

  • Ranga
    Początkujący
  1. Zgoda! Ważne aby robić SMS marketig z głową. Najważniejsza zasada to wysyłać SMSy wyłącznie do tych osób, które wyraziły chęć ich otrzymywania . Jedyne słuszne rozwiązanie to samodzielne budowanie bazy odbiorców. Kupne bazy odpadają! W przypadku SMS wysyłamy tylko naprawdę ważną lub wartościową treść! Jeśli panujemy wysyłać SMSy marketingowe często, przykładowo raz w tygodniu to trzeba pomyśleć o umożliwieniu łatwego wypisu z naszej listy. Przykładowo w niektórych wysyłkach link do strony z wypisem, albo obsługa SMS zwrotnego "STOP", "NIE", "WYPISZ", etc. Wpadnięcie w półapkę otrzymywania SMSa (najlepiej codziennie) z którego wypisanie się wymaga kilku telefonów, maili jest strasznie wkurzajace dla każdego.
  2. Niektóre miejsca w Polsce są tak poobklejane, że się chce rzygać. Strasznie szpecą krajobraz dlatego ja jestem przeciwnikiem tej formy reklamy. Uwarzam, że nasz rząd powinien wprowadzić jakieś przepisy reguujące reklamę zewnętrzną aby nie szpeciła.
  3. Tak naprawdę nie ma jednej skutecznej formy reklamy. Wszystko zależy od konkretnej grupy docelowej, budżetu, tego czy działasz loklanie czy w całej polsce, etc. Polecam przeczytać poradnik na ten temat reklamy internetowej: http://freshmail.pl/blog/skuteczna-reklama...mecum-dla-firm/
  4. Na pewno warto wykorzystać email marketing do promocji resrauracji czy kawiarni. Jest to najsuteczniejsza forma marketingu w internecie (obok SEO i płatnych linków). Rdzi sie pytanie jak pozyskiwać adresy email klentów odiedzajacyh nasz lokal? Ano można zainstalować aplikację na tablet, która przekształci go w formularz do zbierania adresów email. Mówię tu a apce FreshForm, która diała zarówno na tabletach z androidem jak i iPadach. Następnie korzystając z Freshmaila można wysyłać informacje o promocjach, sezonowym menu czy innych nowościach.
  5. Proponuję przetestowac platformy z listy Najlepsze oprogramowanie sklepu internetowego. Są tam zarówno darmowe jak i płatne systemy. O własnej, dedykowanej platformie można myśleć gdy biznes jest już na plusie i pojawiają się pieniądze na inwestycje.