euforia

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O euforia

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

882 wyświetleń profilu
  1. Poszukaj jeszcze dobrego zaopatrzenia medycznego, np. firmy http://www.inmed.pl/ . Wiadomo, ze jak firma jest sprawdzona i solidna to można liczyć na terminowe dostawy, na kompleksową obsługę i pomoc na kazdym etapie współpracy.
  2. Sam produkujesz te tabletki? To musisz mieć dobrze wyposażone laboratorium! Koniecznie szafa metalowa na odczynniki i blat roboczy albo laboratoryjny. Nie wiem jakie masz warunki lokalowe, ale z takimi meblami to dobrze zdecydować się na wyrób na zamówienie, zeby w pełni wykorzystać przestrzeń.
  3. Uważam, że do gabinetu stomatologicznego przydadzą ci się meble jak laboratoryjne. CHodzi mi konkretnie o różne odczynniki chemiczne, np. do zrobienia amalgamatu albo plomby. Przecież nie będziesz tego trzymać w zwykłej szafce ;)
  4. Byłam kiedyś na bardzo fajnym szkoleniu w Gdańsku, a konkretnie w biurowcu BCB koło lotniska. Lot samolotem z Warszawy trwał jakieś 50 minut, więc praktycznie tyle, co przebicie się z jednej strony stolicy na drugą w godzinach szczytu... A wrażenia ze szkolenia naprawdę bardzo pozytywne. Widać, ze miejsce jest przygotowane do obsługi takich rzeczy jak właśnie szkolenia i konferencje, bo sale są bardzo dobrze przygotowane.
  5. Byłam kiedyś w takim nowoczesnym biurowcu BCB koło lotniska w Gdańsku... Zrobił na mnie ogromne wrażenie, przez to własnie, ze wszystko było tak dobrze zorganizowane. Przestrzeń, przeszklenia.... Bardzo nowoczesna infrastruktura. Takie miejsca lubię i chyba dobrze by mi się tam pracowało :)
  6. To zależy od tego, jak wydajnego urządzenia potrzebujesz. Na przykład na stronie https://www.solal.pl/kategoria/104/drukarki-i-wytlaczarki-do-etykiet możesz sobie sprawdzić dostępne modele i poczytać jaką mają wydajność :)
  7. Wydaje mi się, że najważniejsze jest takie podstawowe wyposażenie - kilka biurek, regały, komputery, krzesła, drukarki. Oczywiście zależy jeszcze od tego, jaki charakter ma dana działalność. A później można już kompletować resztę, dokupować akcesoria biurowe, akcesoria komputerowe, materiały archiwizacyjne itd. No i nie można zapomnieć o dobrej kawie, zarówno dla pracowników, jak i dla kontrahentów! :)
  8. I koniecznie zainwestuj w wysokiej jakości materiały tj. wyroby hutnicze, wtedy będzisz mieć pewność, ze wszystko jest w jak najlepszej kondycji przez lata.
  9. Zdecydowanie biuro rachunkowe. Nie wyobrażam sobie, ze miałabym siedziec w tych wszystkich papierach i sama to robić. Z drugiej strony nie mam zaufania do samodzielnych księgowych. Wolę biuro rachunkowe ze wszytskimi uprawnieniami, certyfikatami itd.
  10. Ja wolę oddać to do stacjonarnego biura rachunkowego i mieć spokojną głowę. I móc się przede wszystkim zajmować swoimi sprawami i rozwiajaniem biznesów ;)
  11. Może się dobrze sprawdzać taka szafa kartotekowa, ale warto też popatrzeć na ofertę producenta mebli praconiczych Meblant. Mają tam naprawdę bardzo ciekawe rozwiazania.
  12. Zgadzam się w 100%, ale jeśli jest sie właścicielem firmy to chyba można decydować, co według nas jest najlepszym rozwiązeniem ;) Powiem szczerze, ze mi bardzo podobają sie wizualizacje z użyciem mebli od firmy Meblant. Naprawdę ładne, żywe kolory, meble funkcjonalne. Fajnie to wyglada.
  13. Jak nie duży, to może wystarczy wynajęcie albo zakupu kontenera magazynowego? To zdecydowanie tańsza opcja niż budowanie własnego, a wydaje się być równie atrkacyjna.
  14. Na pewno przyda ci sie wynajem kontenerów dla pracowników. To chyba jest teraz taki obowiązkowy wymóg przy każdej ruszajacej budowie i dobrze. Gdzieś trzeba sie tej kawy napić i kanapkę zjeść.
  15. Hmmm... Myślę, że moze poszukaj w ofercie firmy Hydro-Tor. Ewentualnie zgłoś się do nich z zapytaniem. Myślę, ze jest duża szansa, ze ci pomogą w tym temacie