hhenryk88

Użytkownik
  • Zawartość

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O hhenryk88

  • Ranga
    Ekspert

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Ostatnio na profilu byli

8881 wyświetleń profilu
  1. Także uważam, że warto kupować meble przez internet, ale raczej nie względu na ceną, bo ta na ogół wiele nie różni się od tej w salonach meblowych, ale ze względu na znacznie większy wybór mebli. Na edinos.pl jest dość szeroki wybór mebli, do wszystkich wnętrz, w różnych stylach, zerknijcie na meble w Biłgoraju - powinniście znaleźć odpowiednie.
  2. W ostatnim czasie czytałem kilak ciekawych książek, w tym dość niecodzienną, połączenie przewodnika z poezją, pt. "Spacerownik po świecie. Impresje, eseje". Moim zdaniem świetna pozycja dla osób, które pragną przeżywać, to co widzą.
  3. Drzwi przesuwne to bardzo dobry pomysł. Zajmują bardzo mało miejsca, także do mniejszych pomieszczeń nadają się idealnie, do większych zresztą także. Drzwi od Eurocolor powinny się nadać, robią świetne wrażenie, widać też, że są porządnie wykonane - można je znaleźć w ich salonie w Poznaniu, zobaczcie http://eurocolor.com.pl/poznan
  4. Ważne są zarówno meble, jak i sprzęt. Meble przede wszystkim powinny być praktyczne, ale i w miarę estetyczne, natomiast sprzęt niezawodny - nie warto inwestować w niepewny sprzęt. Koszty można ograniczyć decydując się na używane wyposażenie, można takie znaleźć na serwisach aukcyjnych, m.in. na https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja często w bardzo dobrym stanie.
  5. Jak? Wystarczy odpowiedni program księgowe - niektóre są na tyle uproszczone, że bez większego problemu można prowadzić księgowość firmy samodzielnie. Program od wfirma powinien się nadać, ma spore możliwości i wiele funkcji, które znacznie upraszczają księgowość, choćby szybkie wysyłanie plików JPK do MF, tu https://wfirma.pl/jpk jest o tym więcej.
  6. Z pewnością używany będzie bardziej opłacalny, ale tylko taki kilkuletni - takie auta nadal są w dobrym stanie. Warto za takim rozejrzeć się na https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Carefleet - jest tam wiele aukcji z autami poflotowymi, a więc w niezłym stanie, można trafić na bardzo dobre okazje.
  7. Uważam, że bardziej opłaci się stworzenie własnej floty, niż zlecenie transportu innej firmie, choć wiele zależy od skali działalności. Jeśli zdecydujecie się na własną flotę, do odpowiednie nadwozia do pojazdów ciężarowych i dostawczych znajdziecie w PLANDEX http://plandex.pl/pl/oferta - do dystrybucji nadają się idealne, są wytrzymałe, trwałe i bardzo funkcjonalne.
  8. Klasyczne meble sprawdzają się najlepiej. Nowe jednak trochę kosztują, także warto rozważyć używane. W sklepach nie łatwo takie znaleźć, najprędzej można takie trafić na aukcjach, choćby na https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Maszyny-i-urzadzenia/Meble - często pojawiają się całe zestawy mebli do biura, także można trochę zaoszczędzić.
  9. Przy przeprowadzce firmy, czy biura mogą być pomocne szkolenia prowadzone przez Akademię Najemców https://akademianajemcy.pl - takie szkolenie powinno pomóc w sprawnym przeniesieniu się do nowej siedziby, wyborze jak najlepszego miejsca, wywalczeniu jak najlepszych warunków.
  10. Miejsca na konferencję radzę poszukać w wyszukiwarce - łatwo i szybko można znaleźć wszystkie obiekty w okolicy. Co do miejsca w Warszawie, to w okolicy na takie duże szkolenie nada się Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - mają tam sale w sumie na jakieś 500 osób.
  11. Z pewnością potrzebna będzie toaleta, dodatkowo pisuar, oraz umywalka i bateria umywalkowa - taka http://www.sklepkati.pl/p106073,hansgrohe-logis-100-bateria-umywalkowa-z-zaworem-odplywowym-push-open-kolor-chrom-71107000.html będzie w sam raz, jest bardzo trwałą i estetyczna. W niektórych firmach montuje się też kabiny prysznicowe.
  12. Jeśli mowa o firmie lokalnej, to radziłabym skupić się na reklamie zewnętrznej, oraz w reklamie w wyszukiwarkach, natomiast w przypadku firmy ogólnokrajowej najlepiej sprawdzi się reklama w telewizji, oraz dodatkowo w internecie. W tym drugim przypadku realizację kampanii reklamowej powinni zająć się profesjonaliści. W Opolu sprawdźcie agencję Best Eye Studio, zwłaszcza do reklamy wideo - specjalizują się bowiem w produkcji filmów reklamowych, w tym filmowanych z powietrza http://www.besteyestudio.pl/filmowanie-z-powietrza/
  13. Myślę, że nie ma sensu urządzać przesadnie wielkiego wesela, ale i niewielkiego także - optymalna liczba gości to moim zdaniem 100-150 osób. Gdzie je zorganizować? W jakimś hotelu będzie chyba najprościej - mamy wtedy zapewniony catering i nocleg dla gości. Pod Warszawą na wesele świetny będzie Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/wesela - znajduje się tam bardzo elegancki dwór, z przestronną, stylową salę na ok. 200 osób, warto zajrzeć i obejrzeć.
  14. hhenryk88

    Konferencja

    Konferencję dobrze by było zorganizować w centrum konferencyjnym, dobrym miejscem będzie też hotel, oczywiście taki z odpowiednimi salami konferencyjnymi - ma to taką zaletę, że nie musimy się wtedy przejmować ani cateringiem, ani noclegiem. W okolicy Warszawy wart uwagi jest Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - na konferencję nadaje się idealnie, zarówno mniejszą, jak i większą.
  15. Hotel jest chyba najodpowiedniejszym miejscem na konferencję - wszystko jest bowiem w jednym miejscu, sale konferencyjne, restauracja, nocleg, a to sporo ułatwia. W okolicach Warszawy mogę polecić Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - na konferencję będzie idealny, ma nowoczesne, w pełni wyposażone sale, w sumie na setki osób.