wesoła

Użytkownik
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O wesoła

  • Ranga
    Średniozaawansowany
  1. Ten abonament medyczny od Tax Care ma w ofercie Lux Med, czyli wszystkie ich placówki i wszystkie przychodnie, które z nimi współpracują. Co do lekarzy to wszyscy z podstawowej, co do specjalistów, to do części umawiają bez żadnych skierowań, a do niektórych jak neurochirurg musisz mieć skierowanie od lekarza podstawowej opieki medycznej.
  2. Sama mam pakiety ze "starej" oferty usługi kurierskie i medyczny. Sprawdzają się dobrze przesyłki na czas docierają do miejsca przeznaczenia, a placówek Lux Medu jest wszędzie pełno, bo to u nich możesz się umawiać do lekarzy w ramach abonamentu medycznego, zazwyczaj z dnia na dzień, czasem tego samego dnia, nie mam problemów z umówieniem się na wizyty, do specjalistów zazwyczaj w góra tydzień da się dostać.
  3. Miedzy innymi to właśnie przez tą możliwość spotkania w realnym świecie mój wybór padł na tax care, poza tym opinie znajomych, ceny księgowości, spore ubezpieczenie od błędów i ich pakiety dodatkowe. Jednak wiem, że w razie czego mam gdzie się zgłosić i do kogo.
  4. Dokładnie online może wygodnie, ale w razie czego gdzie szukać osób odpowiedzialnych... Za to ja od siebie polecam sprawdzić ofertę Tax Care. Kompleksowo, na czas, niedrogo i sporo dodatkowych pakietów do wyboru. Sporo załatwia się online, ale zawsze można umówić się na spotkanie w oddziale.
  5. Czyli rozumiem, że pomysł masz, skoro już chcesz założyć. Najlepsze to stawianie celów i konsekwentne dążenie do nich. Moim największym wspomagaczem jest zlecenie księgowości, bo nie mam na to czasu, a i pojęcie o ciągle zmieniających się przepisach nikłe, no i wystawianie faktur z systemu, dzięki czemu nie muszę biegać z każdym papierkiem. Od strony formalnej to na pewno dobór samej formy działalności, możesz spróbować w Tax Care, wiem, że maja pomoc przy zakładaniu firmy w ofercie, ja jestem zadowolona ze współpracy z nimi.
  6. W tematach księgowych wolę wszystko załatwić online, ale w razie czego mogę spotkać się z księgową. Jednak kontakt z drugim człowiekiem, który zajmuje się ważną dla mnie kwestią daje komfort i możliwość zmian czy dobór najlepszych rozwiązań. Działam w systemie online, wystawiam z niego faktury, więc i księgowa, która zajmuje się dokumentami firmy ma je na bieżąco. Dla mnie to oszczędność czasu, pieniędzy i pewność, że w razie pytań i wątpliwości mogę w oddziale tax care uzyskać odpowiedzi i informacje od osoby kompetentnej.
  7. Co do samodzielnego rozliczania, to według mnie tylko jak ma się pojęcie i dużo wolnego czasu na śledzenie wszystkich zmian. Mi księgowość prowadzi Tax Care, nie płacę dużo, bo mam u nich stały abonament, a mam pewność, że wszystko będzie na czas i poprawnie.
  8. Jak masz duży problem, to taki gabinet jest wskazany. Mi wystarczy regularna pielęgnacja, a co jakiś czas robię maskę złuszczającą i mam spokój. Sprawdziłam kilka różnych, ale najlepsze są epilfeet. :)
  9. Nie rejestrowałam ale wszystkie informacje potrzebne do rejestracji masz na stronie Urzędu Patentowego, od kwietnia 2016 są uproszczone.
  10. To zależy od osoby, nie każdy ma poczucie humoru. Ja bym się ucieszyła, ale to ja. Każda kobieta lubi kwiaty, biżuterię i komplementy. ;)
  11. Masaż pomoże pozbyć się napięcia, które towarzyszy stresowi. To jest dobry sposób na relaks, siłownia na wyżycie się, odreagowanie. Nie nazwałabym ich metodami na pozbycie się stresu.
  12. Abonamenty w Tax Care mają "widełki" ilości faktur, no i są od tego uzależnione czyli jak założysz jakąś średnią liczbę albo górną granicę faktur, to akurat sobie ustalisz taką stałą opłatę i zmieścisz się w tym. Bo o to chodzi jeżeli dobrze zrozumiałam Cię? Zawsze mogą ci na spotkaniu zaproponować jeszcze jakieś inne rozwiązanie w takim przypadku, tylko pamiętaj żeby o to zapytać.
  13. Robię listę i staram się nie kupować zbędnych rzeczy. Faktycznie czasem promocje warte są uwagi, a czasem ceny tego samego produktu różnią się i to znacząco w różnych sklepach. Warto zrobić "rozpoznanie", ale czasem brakuje czasu na bieganie do kilku różnych. ;)
  14. Online to większej kwoty nikt ci nie da, tym bardziej na starcie. No chyba, że jakaś lichwiarska chwilówka, ale w to nie ma co się pchać. Za to na założenie albo rozwinięcie działalności można spróbować wywalczyć dotacje ue. Na stronie Idea Banku widziałam, więc możesz sobie tam zerknąć i dopytać. Nic nie tracisz.
  15. Z tego co wiem różnie wychodzą koszty w poszczególnych rejonach, więc ma znaczenie skąd jesteś. No i wszystko zależy od tego jaka masz działalność, czy zatrudniasz pracowników i ile faktur rozliczasz. Na ich stronie masz kalkulator, więc przybliżone koszty możesz mieć podając kilka podstawowych danych. Ja zdalnie załatwiam większość tematów, a raz w miesiącu podrzucam faktury do oddziału, ale można je też wysyłać kurierem.