FancyFactory

Użytkownik
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O FancyFactory

  • Ranga
    Średniozaawansowany

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Ostatnio na profilu byli

6924 wyświetleń profilu
  1. Branża związana z przewozem osób drgnęła z uwagi na deregulację zawodu taksówkarza, oraz dzięki ekspansji serwisu UBER.
  2. Kolejne wzory biznes planów wykonane pod kątem dotacji z PUP: Biuro nieruchomości: http://pierwszadotacja.net/biznes-plan-biura-nieruchomosci/ Usługi taksówkarskie: http://pierwszadotacja.net/wzor-biznesplanu-taxi/
  3. Dwa kolejne wzory biznes planów, przygotowywane na potrzeby dotacji z PUP można znaleźć tutaj: http://pierwszadotacja.net/biuro-projektowe/ (biuro projektowe) http://pierwszadotacja.net/firma-elektryczna-biznesplan/ (usługi elektryczne)
  4. To są przykładowe biznes plany. Jeżeli ktoś chciałby zlecić przygotowanie kompletu dokumentów pod dotacje PUP na indywidualne zamówienie, to Nasza oferta w tym zakresie znajduje się tutaj: http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-dotacje-z-pup.html
  5. Najprościej uzyskać dotacje z PUP, aczkolwiek z ARMIR można by wyciągnąć większe kwoty. Wszystko zależy od tego jak wyceniasz nakłady inwestyycjne. Na chwilę obecną (koniec roku) większość Urzędów Pracy nie posiada już środków na dotacje. Trzeba więc poczekać do lutego/marca 2013.
  6. Dostępny jest nowy biznes plan Profil działalności: DJ, obsługa imprez - http://www.biznesplany24.pl/obsluga-imprez.php
  7. I dwa kolejne przykładowe biznes plany: - fitness http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-fitness.php - usługi krawieckie http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-zaklad-krawiecki.php
  8. Sprawdzone wzory biznes planów pod dotacje z PUP. - sklepu internetowego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-sklep-internetowy.php - firmy budowlanej http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-budowlana.php - sklepu http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-sklep.php - salonu kosmetycznego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-salon-kosmetyczny.php - warsztatu samochodowego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-warsztat.php - zakładu wulkanizacyjnego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-wulkanizacja.php - fotografia okolicznościowa http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-fotografia.php - kwiaciarnia http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-kwiaciarni.php - nauka jazdy http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-nauka-jazdy.php - baru http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-baru.php - salonu fryjerskiego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-sal...yzjerskiego.php - hosting i projektowanie stron www http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-hosting.php - serwisu internetowego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-ser...ternetowego.php - meble na wymiar http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-meble-na-wymiar.php - pośrednictwa kredytowego http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-kredyt.php - gabinetu fizjoterapii http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-fizjoterapia.php - antygraffiti http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-czy...ie-graffiti.php - firmy ogrodniczej http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-ogrodnictwo.php - salonu dla psów http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-groomer.php
  9. Pozycjonowanie na trudne frazy musi kosztować. Za 199,00 zł można spokojnie wbić się na frazy lokalne np. "biuro rachunkowe Rybnik", jeżeli jednak ktoś chciałby powalczyć o takie słowa kluczowe jak "kredyty" lub "opony" to w grę wchodzi nie 199,00 zł a kwota o kilka zer wyższa.
  10. Niestety pozycjonowanie również trochę kosztuje. (Tym bardziej po ostatnich zmianach w algorytmie Google) Pozostaje jednak wciąż tańszym rozwiązaniem niż AdWords. Wielkie znaczenie prócz optymalizacji strony sklepu ma dobór słów kluczowych pod pozycjonowanie, tak by wybrać frazy generujące spory ruch, przy niewielkiej konkurencji. Np. "niemiecki proszek do prania" - to w Google około 100 wyszukiwań miesięcznie, a "proszki z Niemiec"już 300/miesiąc przy podobnej trudności pozycjonowania.
  11. Na konwersję wpływa wiele czynników. Przyjmuje się że średnia konwersja to 2%, ale realnie waha się ona od 0,1% do 10%. Na konwersję wpływają takie czynniki jak: - segment cenowy (najłatwiej zbywalne są towary w cenie do 150,00 zł, im cena wyższa tym internauci więcej czasu poświęcają na porównywanie ofert różnych sklepów, a tym samym konwersja spada) - cena (w stosunku do innych sklepów) - jakość (jakościowy asortyment jednocześnie trudno-dostępny u innych sprzedawców znacznie podnosi konwersję) - mechanizm dokonywania zakupów w sklepie (im bardziej intuicyjny i szybki tym lepiej) - marka (opinie innych kupujących, liczba pozytywnych komentarzy itp.)
  12. Wniosek o dotacje na sklep odzieżowy (typu outlet) można znaleźć tutaj: http://www.biznesplany24.pl/biznesplan-wniosek-warszawa.php
  13. Turystyka to ciężka branża. Przy obecnej konkurencji potrzebne są znaczne nakłady finansowe w celu promocji witryny, przynajmniej jakby miała być to kolejna wyszukiwarka tanich wczasów.
  14. W jakiej miejscowości otwarty został ten punkt przeróbek? I czy chodzi tylko o przeróbki czy również o całościowe szycie na miarę?
  15. Jeżeli chodzi o dom weselny to wiele zależy od lokalizacji. Trzeba się jednak liczyć z tym iż idzie niż demograficzny i laicyzacja a co za tym idzie będzie mniejsze zapotrzebowanie na ten typ usług, dlatego jak już inwestować w tego typu budynek to z myślą o dywersyfikacji dla innego typu imprez.