Asia

Użytkownik
  • Zawartość

60
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Asia

• Ranga
    Zaawansowany
  1. Jak chcesz rozwojowa prace gdzie masz duza droge awansu to studia sa konieczne. Spojrz na wymogi w ogloszeniach na wysokich stanowskich: min wyzsze wyksztalcenie magisterskie. Co do uczelni lepiej wybrac prywatna. Poziom nauczania w szkolach panstwowych dramatycznie spadl, wykladowcy strajkuja, olewaja wyklady. Uczelnie panstwowe zrobily sie ultra polityczne. Jedne proPIS, drugie proKOD. Jesli chcesz sobie darowac politycznych pierdow sfrustrowanych profesorow idz na prywatna. Tam przynajmniej bedziesz uczyl sie przedmiotu a nie sluchal jadu przez 1/2 wykladu. Ja studiuję na Akademii Polonijnej w Częstochowie pielęgniarstwo i jestem zadowolona.
  2. Seksuolog - Anna Bielecka - Psychologgia Kobieta jest konkretna - nie owija
  3. Osobiście mogę polecić apartament Solatium Booking na ulicy Marszałkowskiej 140. Byłam tam pół roku temu. Blisko stamtąd do centrum i do metra.
  4. Myślę, ze Apartament Solatium Booking nie jest drogi i mają tam dobry standard
  5. ja polecam Apartament Solatium Booking na Marszałkowskiej - niedrogo.
  6. W Warszawie jest sporo wypożyczalnii, ja najbardziej lubię BZIUK
  7. Z moich obserwacji wynika że wypożyczalnie w Warszawie podniosły ceny.Wcześniej było taniej.To smutne bo mają wiecej klientów więc i tak by zarobili.Ale w Bziuk ceny nadal są najlepsze.
  8. hej byliśmy pół roku temu w Warszawie i przed wyjazdem wyszukiwalismy noclegi z dobrą lokalizacją i nocowaliśmy w apartamencie Solatium Booking. Udało nas się wynająć tam nocleg przy Marszałkowskiej i wówczas zapłaciliśmy dosc mało w apartamencie 4 osobowym. Pokoje oki, widok z okiem ok i blisko metra więc polecam.