xxyy

Użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O xxyy

  • Ranga
    Średniozaawansowany
  1. Jak najbardziej konferencje, wyjazdy integracyjne itp powinny być w atrakcyjnych miejscach bo inaczej nie przyciągną pracownika choćby nie wiem jaki był temat przewodni. My mamy sale pod wynajem na takie duże i mniejsze eventy. Podstawowym ruchem bylo wierne przedstawienie ich potencjalnemu klientowi wiec zatrudnilismy https://3dtrip.pl/ do wykonania wirtualnego spaceru po obiekcie. Efekt fantastyczny i z całą pewnością przyciąga uwagę bo zainteresowanie wzrosło.
  2. nie ma sensu szukać raz takiego, raz takiego. Najlepiej to wybrać program z docelowymi funkcjami takimi jak się chce. W innym przypadku trzeba się bawić z jakimiś eksportami dokumentów itd itd, płacić komuś żeby to zrobił albo ryzykować że coś się zepsuje? wg mnie bez sensu, lepiej już dołożyć te pare złotych.
  3. przy takim stażu masz na koncie jakieś konkretne wpadki tego oprogramowania? i tak spojrzałem, jest trzy rodzaje w tabeli, które i czemu użytkujesz?
  4. a co do obsługi magazynu - warto brać oddzielny program? jest mi to niezbędne ale niezbędne są tez inne programy, no i nie wiem czy jak coś jest do wszytskiego to jest do niczego czy gdzieś ta obsługa w innym programie jest na tyle dobra, że nie warto inwestować w oddzielny?
  5. Z trzech chmur korzystałem w ciągu ostatnich lat, z ostatniej półtorej roku i właśnie jest to bizin.pl do fakturowania - ostrzeżenia owszem zanotowałem ogólne ale ani razu nie było informacji o tym, że były jakieś choćby próby włamań. Zresztą na ich stronie są wymienione rodzaje zabezpieczeń przed zagrożeniem z zewnątrz czy przed utratą danych w ogóle z jakiegokolwiek powodu. Uważam, że zabezpieczenia są odpowiednie i nie mam żadnych zastrzeżeń. Zresztą, jesli o bizin chodzi, to w ogóle nie mam zastrzeżeń, dlatego tak długo już korzystam.
  6. Z racji, ze do tej pory z fakturowaniem nie miałem do czynienia - korzystałem z firmy zewnętrznej - to nie wiele wiem na temat tego na co zwracać uwagę przy doborze programu do fakturowania. Są jakieś haczyki upierniczające życie, które warto omijać szerokim łukiem? Lub coś co jest tak pomocne, że warto za to dopłacić? Zmieniam branżę, będzie minimum zamówień więc zaoszczędzę robiąc sobie faktury sam, muszę tylko zaopatrzyć się w jakieś fajne narzędzie do tego.
  7. wcale nie jest durny ten wymysł bo ja korzystając ze swojego brokera mam ceny o niebo niższe niż bezpośrednio u tego samego kuriera. Trochę to nielogiczne a jednak nieszczególnie mnie to obchodzi skoro wychodzi na moją korzyść ;) Efekt ten sam a oszczędność zostaje w portfelu. Co więcej, usługodawca ten sam od którego mam oprogramowanie pod sklep, tak to znalazłem i jak zintegrowałem wszystko ze sobą to proces sprzedaży uwierzcie, nie sądziłem że kiedyś to powiem - stał się prościutką rutyną, a nie siadaniem jak na skazanie.
  8. Tak ogólnie to ja wiem, tylko mi bardziej chodziło już jak ktoś się przykłada to lepiej robić zdjęcia z tłem jakimś czy tło do białego wyczyścić - o takie rzeczy szczegółowe, wskazówki co można zrobić dla dokładniejszej prezentacji mające wpływ na odbiór danego zdjęcia.
  9. Witam, wiem że wygląd ma ogromny wpływ na wszystko, także jeśli chodzi o sklepy czy cokolwiek innego, niezależnie czy wirtualnie czy na żywo. Ale tak konkretnie, jak duży wpływ na sprzedaż ma prezentowanie przedmiotu na stronie sklepu? Chodzi mi zarówno o to jak on wygląda na zdjęciu - tło itd oraz w ogóle układ zdjęć na stronie.
  10. moim zdaniem oprogramowanie łatwiej zmienić niż sprzęt ;) jego nie oddasz do sklepu, chyba że się pobawisz w sprzedaż ze stratą. A z oprogramowania na abonament możesz zrezygnować w dowolnej chwili, to i próbować można jeśli jest zły - wymieniać. A czego konkretnie szukasz?
  11. No dobrze, a jest jakaś specjalna procedura zmniejszania wielkości tych zdjęć na potrzeby sklepu czy wrzucam w painta i kroję? Może głupie pytanie ale po jakimś czasie sprawdzania tego wszystkiego mam wrażenie, że jestem bardziej zielony niż na początku.
  12. Cześc, mam pytanie odnośnie transferu jakie wykorzystują oprogramowania na wyświetlanie zdjęć w galeriach sklepów. Jakie mniej więcej są wartości, na ile to wystarcza, ile trzeba założyć, że będzie się potrzebować na start?
  13. Jak odpisze parametry to oferta będzie równie szeroka i w każdej propozycji i tak będzie czegoś brakować zapewne. Wg mnie - subiektynie, zaznaczam - najlepiej sprawdza się www.fotolister.pl i to już od dłuższego czasu bo 16 miesięcy mam i nic się nie dzieje. Ani z samymi galeriami stworzonymi ani hostingiem, bo pomijając jak ktoś ma neta prędkości ślimaczej i ma pretensje do Boga, że się muli, to naprawdę świetnie się sprawdza.
  14. no dobra ale z drugiej strony na samym początku ciężko jest tez inwestować od razu duże pieniądze w takie rozwiązania skoro biznes na starcie nigdy się przecież nie wraca z miejsca. a robić coś po łebkach? może lepiej takie coś odwlec w czasie a później wziąć się za to na poważnie.