Tomi

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Tomi

  • Ranga
    Początkujący
  1. To zależy, taka inwestycja nie powinna być robiona na misia, czyli na „mi się wydaje, że...” ;) Trzeba przewidywać, na tyle, na ile się da, jaki będzie zwrot z inwestycji, czyli poczytać na przykład jakie są prognozy dotyczące stóp procentowych „Szef NBP nadal utrzymuje, że w tym roku nie spodziewa się wzrostu stóp procentowych. Podwyżki jak nie było od 2015 r, tak nadal nie ma, a obecnie utrzymywany poziom jest rekordowo niski…Kredytobiorcy powinni się jednak jeszcze trochę wstrzymać z otwieraniem szampana, bo w kontrze do optymistycznych przewidywań Adama Glapińskiego stoją ekonomiści czołowych, polskich banków. Według ich prognoz, w tym roku możemy spodziewać podwyżki 0,25 pkt proc.” Jeśli do rzeczonego wzrostu dojdzie, proporcjonalnie wzrośnie również oprocentowanie w bankach, a co za tym idzie – kredytobiorcy będą musieli pogodzić się z wyższymi ratami”. Źródło: https://pl-pl.facebook.com/wmphinance/posts/1656915387707552 Także jak widzisz, wiele rzeczy ma wpływ na to, czy będzie zwrot z inwestycji i tego nie da się powiedzieć tak jednoznacznie, że „tak, opłaca się”, albo „nie, nie opłaca się”. Szczególnie pożyczka pozabankowa brzmi ryzykownie...
  2. W coś swojego inwestować - ok, to racja, że jest się bardziej "wolnym", ale takie duże sieciówki też już mają swoją markę i wiadomo, że ludzie do nich przychodzą, a z autorskim pomysłem może być różnie.
  3. Najlepiej złapać kontakt do osób, które z daną agencją wyjeżdżały, to chyba jedyny sposób, żeby pozbyć się obaw. No i sprawdzić agencję we wszystkich możliwych rejestrach.
  4. Mi ostatnio wpadł w ręce artykuł o kalendarzach firmowych jako prezencie dla klienta i zacząłem się nad tym zastanawiać, bo to co w nim napisali brzmi sensownie : „Skoro kalendarz jest tak powszechnie używanym produktem, dlaczego nie wykorzystać go do skutecznej promocji twojej firmy? Wbrew pozorom kalendarz w bardzo prosty sposób może nawiązywać do prowadzonej przez ciebie działalności. Wystarczy, że go ologujesz lub opublikujesz w nim zdjęcia związane bezpośrednio lub pośrednio z branżą, którą reprezentujesz.”, źródło: http://printologia.pl/kalendarz-firmowy/ . Faktycznie, jeśli klient będzie z niego korzystał, to będzie opatrzony z logiem naszej firmy i to przez 365 dni, a o to chyba chodzi, a wydatek będzie jeden i starczy na cały rok :)
  5. To niestety nie jest dobrze zadane pytanie, rodzaj komputera, jaki powinno się wybrać, nie zależy od tego, czy będzie wykorzystywany w domu, czy w biurze, tylko co będziesz na nim robić - czy grafikę, jeśli tak, to w jakich programach , czy księgowość, jak dużo danych będziesz przechowywać, jakie urządzenia biurowe muszą z nim współgrać i tak dalej...
  6. Faktycznie przesyt tego typu sklepami jest, ale tu nie chodziło o cenę produktów, tylko jakość, produkowane na rynek niemiecki są jednak lepsze i to był chyba taki towar niemalże luksusowy, a teraz, kiedy już się ludziom opatrzył i był na każdym rogu, przestał być luksusowy ;)
  7. Ogarnąć całą przestrzeń pracy funkcjonalnie faktycznie może być trudno ;) Paradoksalnie, może lepiej nawet wydać kasę na tego projektanta, ale potem mieć ułatwioną pracę.
  8. Fakt, azjatyckie jedzenie to może być "to". Mało kto to dobrze robi, raczej jak już to są tanie chińskie bary, gdzie każdy posiłek smakuje tak samo.