Rreklama-3W

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Rreklama-3W

  • Ranga
    Początkujący

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Profile Information

  • Location
    Array
  1. Dokładnie, ostrzegam przed czymś takim. Jako młody chłopak w wieku 17-18 lat dałem się w to wciagnąć, pracowałem, pracowałem miałem podobno bardzo dużo zarobionych pieniędzy, jednak kwota do wypłaty była dużo większa. Gdy już zbliżałem się do określonego minimum wypłaty, z niewiadomych mi przyczyn moje konto zostało usunięte, nie mogłem się więcej na nie zalogować. Praca polegała na oglądaniu reklam, klikaniu na nie i tym podobne... pozdrawiam
  2. Można by tu dyskutować, wszystko zależy od pomysłu. Oczywiście banery są obecnie mało skuteczną formą reklamy, proporcjonalnie jednak ich ceny maleją. Jeżeli zaprojektujesz taki baner, który się wyróżni na tle strony, sprawi że wiele osób zwróci na niego uwagę i kliknie - to wtedy może być to skuteczna forma reklamy. Jednak zwykły baner, taki jakich wiele w internecie - zdecydowanie nie polecałbym
  3. W dużym stopniu zależy to od tego czym zajmuje się Twoja firma. Jeżeli twoja oferta jest kierowana do innych firm jest możliwość kupienia takiej bazy danych, oczywiście kosztuje to nieco. Jest tez możliwość stworzenia takiej bazy emailowej - mówię tu głównie w przypadku gdy naszymi odbiorcami są inne firmy gdy już chcemy kupić bazę emaili do osób fizycznych, należy dobrze poszukać - jak najbardziej za 24 zł nie kupimy dobrej bazy danych, preferował bym już jakieś firmy specjalizujące się w temacie. Swoją drogą, emaile reklamowe (te z odpowiednią ofertą) podobno są obecnie jedną z najskuteczniejszych formy reklamy w internecie. Mailing jest wiele razy lepszy niż zwykła reklama, trafia bezpośrednio do klientów i posiada wiele wiele innych zalet
  4. Co do reklamy na początek, należy główne określić kto będzie naszym odbiorcą, tutaj nie podałeś nam tego więc trudno jest spekulować. Czy odbiorcami będą głównie klienci indywidualni? czy chcesz adresować swoją ofertę do sieci sklepów, hurtowni, domów towarowych? Sposób reklamowania do tych klientów będzie różny. Skuteczną formą reklamy w internecie jest również pozycjonowanie i optymalizacja stron www w internecie dzięki czemu klient trafi do pana poprzez wyszukiwarkę internetową, a jak wiadomo strona www pracuje na firme 24 h przez 7 dni w tygodniu w przypadku pana produktu można to zrobić niskim nakładem kosztów pozdrawiam
  5. Co do tego że biznes Vitaliego opiera się głównie na książkach można by było dyskutować. Swoją droga mogę polecić książki jego autorstwa, głównie te z dziedziny marketingu, reklamy, oraz tematów związanych z sekretem. Joe jest uznawany za autorytet w dziedzinie marketingu sieciowego. Polecam również książkę jego autorstwa REKLAMA - płynie prosto z serca
  6. tak jeżeli coś masz od ponad pół roku nie musisz mieć na to żadnej faktury, oraz nie musisz nawet od tego odprowadzać podatku gdy to sprzedasz - do określonej kwoty, warunek jest taki że to musi być twoje od dłuższego czasu, proponował bym się nieco bardziej rozejrzeć w tym temacie bo na chwile obecną dokładnie nie pamiętam jak to jest. poza tym, wszystko to co kupujesz musisz udokumentować fakturami, rachunkami
  7. sposób przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej w przypadku pizzeri w dużym stopniu zależy od liczby mieszkańców oraz położenia pizzeri. - jeżeli to jest centrum miasta, duży ruch - wystarczy duży wyróżniający się bilbord oraz zachęcający wygląda samej pizzeri - dobre rozwiązanie to również w przypadku miasta od 25-50tys mieszkańców - wydrukowanie ulotek, oczywiście wyróżniających się nie w przeciętnym standardzie, potem rozniesienie ich po blokowiskach, domach w przypadku nowych pizzeri ważny jest tez wygląd klubów, możesz pomyśleć nad wprowadzeniem czegoś nowego, tego czego nie ma inna pizzeria pozdrawiam skuteczna agencja
  8. Może by tak stworzyć serwis internetowy, potem portal: POMYSŁNABIZNES.pl - każdy by dodawał swoje unikatowe pomysły, za najlepsze nagrody na początku zarobek na reklamie umieszczanej w serwisie, potem może jakiś niski abonament. Wiele osób które nie mają co robić z pieniędzmi mogły by coś takiego odwiedzać, można także sprzedawać pomysły - bardzo ciekawy i kreatywny sposób na interes
  9. Popieram wypowiedz poprzedników odnośnie skutecznej reklamy w internecie. Pozycjonowanie, mailing jak najbardziej jest skuteczny - ten drugi przy odpowiednio zaadresowanym i stworzonym emailu, jest bardzo skuteczny, efektywność przerasta inne formy - dobrą reklamą jest również reklama w większych portalach opakowana w artykuły, odnośniki - jednak przysłowiowy kowalski nie może sobie na coś takiego pozwolić, to raczej droższa forma reklamy. może ktoś ma jeszcze jakieś dobre pomysły, jak się efektywnie reklamować? chętnie poczytam
  10. Rreklama-3W

    Niższy ZUS

    można dostać jakoś więcej informacji na ten temat zus w uk? Czy ktoś to przetestował i czy jest to w pełni legalne?
  11. Witam Proszę o pomoc i obiektywną ocenę przy projekcie reklama bielsk podlaski chodzi głównie o wypowiedzi nad wyglądem strony, oraz pomysłem REKLAMA-3W - Firma w której liczy się 3W potrójna wygrana, wygrywasz Ty, Twój Klient i My.
  12. Samo pozycjonowanie może być bardzo skuteczne w kilku przypadkach: - gdy mamy wybrane niszowe słowa kluczowe, należy wtedy dokładnie trafić w rozpoczynający się trend w wyszukiwarkach - jest skuteczne gdy pozycjonowana firma działa na rynku regionalnym, z posiadaną niewielką konkurencja Gdy mamy jednak słowo kluczowe które jest bardzo konkurencyjne (istnieje olbrzymia ilość wyszukań dla danej frazy) najlepiej aby zajęła się tym skuteczna agencja reklamowa
  13. Witam Reklama jak najbardziej jest potrzebna. Uważam iż z czasem reklama będzie coraz bardziej interaktywna, dopasowana do indywidualnego odbiorcy. Spam i typowe wyskakujące okienka zaczną powolutku znikać z rynku reklam - gdyż społeczeństwo wyuczyło się już technik obronnych przed taką reklamą. Coraz większy będzie rynek reklamy w wyszukiwarkach - to tam odbiorca ma wpływ na to co chce oglądać Wzrost jest przewidziany również w segmencie reklam wirusowych, marketing szeptany (możemy spodziewać się coraz to więcej porywających historii wywołujących pozytywne emocje.