jakibiznespl

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jakibiznespl

  • Ranga
    Początkujący
  1. Nie, żebym od razu chciał Cię zbijać z tropu, ale nigdy nie prowadziłeś e-biznesu (a dodatkowo jest to Twoja pierwsza działalność), a chcesz uruchomić sklep i w pierwszym roku mieć 300 000 obrotu?
  2. Pytanie z serii "ile można zjeść hamburgerów". Jednemu uda się dwa, drugiemu pięć, a ktoś inny zje dwadzieścia pięć. Zapytania w stylu "ile można zarobić w Internecie" nie mają głębszego sensu. Dlaczego? * sposobów zarabiania w Internecie jest multum * gdyby jeden sposób powielały dwie osoby to wyniki mogą być zgoła odmienne Jaki jest tego powód? Pomijając zaangażowanie, można wymienić choćby sposoby reklamowania się, przekonywania do zakupu, oferowanych cen itd. Tak, w Internecie można zarabiać pieniądze. Zarówno 15k, 5k, 55k, jak i 100 złotych miesięcznie. Najważniejsze to dobry pomysł na biznes, zaangażowanie, wytrwałość i ciągła nauka, bo tylko ona prowadzi do rozwoju. W biznesie zawsze da się coś udoskonalić, poprawić, polepszyć, a konkurencja nie śpi:)
  3. Jak choć trochę jesteś ogarnięty w dziedzinie HTML i WP to kup sobie szablon na Themeforest, podepnij Wordpress i gotowe:)
  4. Taki blog na pewno nie zaszkodzi, a rozsądnie prowadzony może tylko pomóc. Po pierwsze: odpowiedz sobie na pytanie "po co mi blog firmowy, jaki jest cel jego prowadzenia" : informacyjny, sprzedażowy? Po drugie: zastanów się co Twoi (obecni, potencjalni) klienci mogą mieć z tego bloga Po trzecie: jak poprzez treści publikowane na blogu realizować cel z punktu pierwszego i dać korzyść z punktu drugiego Kiedy będziesz już tego świadomy ustal tematy, terminy publikacji i sposoby promowania takich postów. Odpowiednio prowadzony blog może Ci przynieść wiele korzyści: * zwiększona świadomość marki * lepsza ocena Twojej firmy * wzrost sprzedaży, liczby klientów Jak to zrobić by miało ręce i nogi, a także przynosiło wymierne korzyści nie jest sprawą prostą. Jednak bez wątpienia - tak, warto prowadzić blog firmowy.