Babaduk

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Babaduk

  • Ranga
    Początkujący
  1. Myślisz że jesteś jedyny z pomysłami? Najpierw musiałbyś swój pomysł opatentować by go sprzedać.
  2. Nie wiem czemu ale posty są ukrywane :| Pracując przy tego typu realizacji pracowałem w firmie DC. Wyglądało to zazwyczaj tak że dzwonił klient i rozmową się dopasowywało do tego co wie, do tego oczekuje :) Wiesz więcej usłyszysz więcej szczegółów, zawodowych zwrotów. Wiesz mniej usłyszysz mniej szczegółów wypowiedzianych prostym językiem. Kontakt znajdziesz tutaj: https://www.designcart.pl. Opisz im to tak jak tutaj na forum. Będzie wystarczająco to przygotują Ci ofertę, będzie za mało do dopytają o więcej szczegółów. Generalnie nawiązujesz kontakt, a dalej agencja Cię prowadzi za rękę dopasowując się do Twojego budżetu. Łatwiejsze niż Twoja logistyka :P
  3. Reklamówki? Strata środków finansowych. Zainwestuj to w reklamę na FB :|
  4. Myślę że jest zupełnie odwrotnie. Pamiętaj że Twoją mocną stroną nie są piękne produkty bio w ładnych opakowaniach tylko te prosto od producenta małego i tak się reklamuj. Nie poszerzaj asortymentu. Zostań w niszy miodowej, wędliniarskiej. Nie daj sobie nalepić etykietki kolejnego bio sklepu, gdzie próbuje cię wcisnąć aksior :) Wielu sprzedawców patrzy na innych zamiast iść własną drogą i giną po drodze bo nie wytrzymują konkurencji. Trzymając się w niszy masz mniejszą konkurencję, mniejsze koszty promocji. Przecież biznes hula już, a więc w internet możesz wchodzić stopniowo przemyślając każdy krok. OLX ani Allegro nie zbudują Ci własnej marki, a będąc kolejnym szarakiem miodem i korzonkami za daleko nie zajdziesz. Masz ten komfort jakim jest czas.
  5. hmmm mało tych mieszkańców. To musiałby być produkty codziennego użytku. Najlepiej żywność. Na sklepie online daj opcję dostawy w ten sam dzień ;) czyli Kowalski zamawia i płaci, a ty po pracy przywozisz mu to w ładnej papierowej torbie z Twoim logiem. Chyba że działalność nie ma skupiać się na mieszkańcach a ich liczbę tak o sobie podałeś
  6. Na wstępie napiszę pracowałem przy tego typu biznesie dlatego napiszę Ci co nie co :). Obecnie mamy modę na zdrową żywność więc jeżeli to dobrze rozegrasz to powinno Ci się udać. Pierwsza rzecz o której trzeba napisać to logistyka. Słoika nie możesz przesłać w zwykłym kartonie, podobnie jest z wędlinami, które muszą być pakowane w specjalne pojemniki, które niestety zwiększają koszty przesyłki. Tutaj koniecznie musisz przeliczyć czy ceny nie będą zaporowe przez to. Podobnie jest z nabiałem. Podejrzewam że idzie znaleźć firmę kurierską z dobrą ofertą. Kiedyś też czytałem że Paczkomaty razem z Allego planują otworzyć Paczkomaty z chłodnią. To by było idealne rozwiązanie własnie dla takich przedsiębiorców jak ty. W przypadku Twojej działalności moim zdaniem najważniejszym punktem jest logistyka i jej koszty. Sklep internetowy zostawiasz fachowcom, którzy z kolei nie rozwiążą kwestii dostawy. Nie sądzę też aby można było przesyłać wina domowej roboty bez koncesji. Szczerze napiszę że pomysł jest świetny, sam bym zamówił tego typu trunek z czystej ciekawości ale czy tak można? Musisz się dowiedzieć. A tera odpowiem konkretnie na pytanie jak zacząć... :) Ogarniasz sprawy logistyczne Przeliczasz, szacujesz jeżeli wychodzi na plus... ...zlecasz agencji interaktywnej stworzenie sklepu internetowego oraz całej identyfikacji wizualnej przechodzisz do promocji sklepu internetowego liczysz kasę zarobioną z sieci i rozbudowujesz biznes :)
  7. Według mnie blog na stronie firmowej to niezbędna rzecz do promowania serwisu choćby w social mediach. :)