dream4every

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O dream4every

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sklep internetowy – PrestaShop 1.7 Suplementy diety oraz zdrowa żywność. Sklep na rynku od początku roku 2017, który odnotowuje wciąż wzrostowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Aktualny stan organicznych wyników wyszukiwania: TOP3 - 5 TOP10 - 64 TOP50 - 3 336 Aktywne kanały sprzedażowe: 1. Google AdWords: · Kampanie produktowe · Displeyowe · Remarketing · Sieć wyszukiwania 2. FB: · Każdy dostępny rodzaj kampanii · Użytkownicy zebrani na fanpagu(laiki) tylko i wyłącznie z grupy docelowej 3. Automatyzacja e-mail marketingu 4. Ceneo 5. Allegro 6. Skąpiec 7. Nokaut 8. Program partnerski dla reklamodawców. W przypadku kampanii AdWords i Facebook na życzenie mogą zostać przygotowywane kampanie na kilka najbliższych miesięcy, aby w przypadku wdrażania swoich strategii nie martwić się o sprzedaż z płatnych wyników wyszukiwania. Sklep posiada: 1. Zintegrowany system magazynowy z Presta shopem. 2. Zintegrowany Chat dla klienta, który sam nawiązuje kontakt z klientem po chwili jego przebywania na stronie. 3. Wdrożony system płatności: a. Przelewy24 b. PayPal 4. Dostawa: a. InPost b. GLS c. Paczka w Ruchu 5. Automatyczny mailing wysyłany do klienta z powiadomieniami co się dzieje z jego zamówieniem. Sklep stacjonarny Sklep znajduje się na rogu nowego osiedla na paśmie handlowym. Cechy sklepu stacjonarnego: · Przy ruchliwej ulicy na rogu budynku · W promieniu 2km brak konkurencji · Duże przeszklone witryny · Sklep 60 m2 w nowym budownictwie(jesteśmy pierwszymi właścicielami) · Na zapleczu biuro, miejsce do pakowania paczek oraz mały magazyn · Kuchnia + łazienka Sklep jest sprzedawany z pełnym asortymentem produktowym oraz całym potrzebnym sprzętem, aby sklep funkcjonował. Cena zawiera: 1. Wartość sklepu internetowego (wraz z wykupionymi modułami): 80 000 zł 2. Rynkowa wartość produktów: 89 800 zł 3. Wartość zakupionego sprzętu oraz mebli potrzebnego do pełnego funkcjonowania sklepu: 25 350 zł 4. Cesję umowy wynajmu lokalu. 5. Bazę mailingową do ok 50 000 klientów 6. Wdrożenie w obecnie sprawnie działające schematy działań. 7. Na życzenie przygotowanie kampanii internetowych na kilka miesięcy w przód (AdWords i FB) wraz z pełną grafiką. 8. Profil na FB oraz Instagram 9. Dostęp do wielu hurtowni oraz producentów produktów z dużymi zniżkami na produkty za wygenerowanie dużej sprzedaży. 180 000 netto Cena do negocjacji. Istnieje również możliwość wykupienia części udziałów.