-
Zawartość
358 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Jest kilka podstawowych przyczyn, dla których start-upy padają: - brak środków, - nietrafiony pomysł, - źle dobrana ekipa, - duża konkurencja, - brak wytrwałości, - problemy na linii start-up-inwestor.
-
Zdobywanie lajków na fanpage na facebooku
temat odpisał Michał Jezierski na andnowy w Reklama i Sprzedaż
konkursy, płatna reklama, aktywny udział w grupach, a przede wszystkim regularny i ciekawy content powinien zadziałać. -
Mam pomysł, nie wiem jak zacząć - brak pieniędzy
temat odpisał Michał Jezierski na Młody w Pomysł na biznes
możesz zabezpieczyć się odpowiednią umową. Myślałeś o aniołach biznesu? -
Na początku takie szacunki można przygotować samodzielnie. Później zdecydowanie warto zatrudnić biuro rachunkowe, które zajmie się całą księgowością.
-
Przede wszystkim reklama powinna być dopasowana do firmy i profilu klienta. Należy się zastanowić, jak klienci poszukują oferowanych przez nas usług lub produktów. Ponadto każdy rodzaj reklamy należy testować, sprawdzać, co działa, a co nie jest skuteczne. Dzięki temu uniknie się ryzyka inwestowania w mało dochodowe kanały. Nie ma jednej skutecznej recepty. To, co działa w firmie konkurencyjnej, niekoniecznie musi się sprawdzić u nas.
-
Gadżety reklamowe mogą okazać się przydatne. Ważne, żeby były dobrze zrobione i wysokiej jakości. Fajnie, jeśli byłoby to coś innego niż standardowy długopis, kubek lub smycz. Dobrze, jeśli gadżet kojarzyłby się z działalnością danej firmy.
-
Chodzi Ci o formalności czy dofinansowanie?
-
Tak, możecie założyć spółkę.
-
Ok, jasne, teraz rozumiem:).
-
Pomysł dość ciekawy. Nie znam branży, więc nie wiem, czy są podobne rozwiązania na rynku. Warto przetestować. Możesz skorzystać z narzędzia od ING- testuj pomysł. To da Ci informację zwrotną, na ile rzeczywiście warto w to wejść.
-
Gadżety reklamowe mogą okazać się przydatne. Ważne, żeby były dobrze zrobione i wysokiej jakości. Fajnie, jeśli byłoby to coś innego niż standardowy długopis, kubek lub smycz. Dobrze, jeśli gadżet kojarzyłby się z działalnością danej firmy.
-
Musisz wiedzieć, jakie masz koszty, jak wyceniasz poszczególne usługi, ilu klientów przyjdzie do Ciebie na daną usługę etc. Wówczas będziesz mógł oszacować, jak dużą bazę na początek będziesz potrzebował.
-
Dlaczego chcesz zmienić nazwę firmy? Może warto zastanowić się nad stworzeniem 2 brandów (moto i handel obwoźny) i promować je niezależnie od firmy?
-
To może być rozwiązanie. Lepiej jednak, żeby klienci chcieli do Ciebie przychodzić ze względu na jakość usługi i obsługi, a nie tylko dlatego, że ich do tego namawiasz.
-
Niekoniecznie przestarzała i niekoniecznie jej nie ufają. Wszystko zależy od bazy mailowej, którą dysponujesz i relacji, jakie nawiązałeś z potencjalnymi użytkownikami. Jeśli co tydzień spamujesz z nową ofertą, to skuteczność mailingu będzie żadna. Natomiast jeśli przesyłasz swoim odbiorcom wartościowe informację i co jakiś czas poprosisz o sprzedaż, to wyniki będą z pewnością zadowalające.