Michał Jezierski

Użytkownik
  • Zawartość

    358
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Michał Jezierski

  • Ranga
    Ekspert

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Ostatnio na profilu byli

1686 wyświetleń profilu
  1. Jest kilka podstawowych przyczyn, dla których start-upy padają: - brak środków, - nietrafiony pomysł, - źle dobrana ekipa, - duża konkurencja, - brak wytrwałości, - problemy na linii start-up-inwestor.
  2. konkursy, płatna reklama, aktywny udział w grupach, a przede wszystkim regularny i ciekawy content powinien zadziałać.
  3. możesz zabezpieczyć się odpowiednią umową. Myślałeś o aniołach biznesu?
  4. Na początku takie szacunki można przygotować samodzielnie. Później zdecydowanie warto zatrudnić biuro rachunkowe, które zajmie się całą księgowością.
  5. Przede wszystkim reklama powinna być dopasowana do firmy i profilu klienta. Należy się zastanowić, jak klienci poszukują oferowanych przez nas usług lub produktów. Ponadto każdy rodzaj reklamy należy testować, sprawdzać, co działa, a co nie jest skuteczne. Dzięki temu uniknie się ryzyka inwestowania w mało dochodowe kanały. Nie ma jednej skutecznej recepty. To, co działa w firmie konkurencyjnej, niekoniecznie musi się sprawdzić u nas.
  6. Gadżety reklamowe mogą okazać się przydatne. Ważne, żeby były dobrze zrobione i wysokiej jakości. Fajnie, jeśli byłoby to coś innego niż standardowy długopis, kubek lub smycz. Dobrze, jeśli gadżet kojarzyłby się z działalnością danej firmy.
  7. Chodzi Ci o formalności czy dofinansowanie?
  8. Pomysł dość ciekawy. Nie znam branży, więc nie wiem, czy są podobne rozwiązania na rynku. Warto przetestować. Możesz skorzystać z narzędzia od ING- testuj pomysł. To da Ci informację zwrotną, na ile rzeczywiście warto w to wejść.
  9. Gadżety reklamowe mogą okazać się przydatne. Ważne, żeby były dobrze zrobione i wysokiej jakości. Fajnie, jeśli byłoby to coś innego niż standardowy długopis, kubek lub smycz. Dobrze, jeśli gadżet kojarzyłby się z działalnością danej firmy.
  10. Musisz wiedzieć, jakie masz koszty, jak wyceniasz poszczególne usługi, ilu klientów przyjdzie do Ciebie na daną usługę etc. Wówczas będziesz mógł oszacować, jak dużą bazę na początek będziesz potrzebował.
  11. Dlaczego chcesz zmienić nazwę firmy? Może warto zastanowić się nad stworzeniem 2 brandów (moto i handel obwoźny) i promować je niezależnie od firmy?
  12. To może być rozwiązanie. Lepiej jednak, żeby klienci chcieli do Ciebie przychodzić ze względu na jakość usługi i obsługi, a nie tylko dlatego, że ich do tego namawiasz.
  13. Niekoniecznie przestarzała i niekoniecznie jej nie ufają. Wszystko zależy od bazy mailowej, którą dysponujesz i relacji, jakie nawiązałeś z potencjalnymi użytkownikami. Jeśli co tydzień spamujesz z nową ofertą, to skuteczność mailingu będzie żadna. Natomiast jeśli przesyłasz swoim odbiorcom wartościowe informację i co jakiś czas poprosisz o sprzedaż, to wyniki będą z pewnością zadowalające.