Michał Jezierski

Użytkownik
  • Zawartość

    358
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Michał Jezierski

  • Ranga
    Ekspert

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Ostatnio na profilu byli

1951 wyświetleń profilu

O mnie

Michał Jezierski- trener, konsultant, przedsiębiorca. Ekspert w zakresie przedsiębiorczości, pozyskiwania zewnętrznego finansowania i copywritingu. 
Absolwent politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zamówień publicznych oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Kancelaria Rozwoju Biznesowego. Z sukcesem doradza zarówno przedstawicielom administracji samorządowej, jak również przedsiębiorstwom. 

Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w szeregu kursów i szkoleń, między innymi w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, copywritingu, pozyskiwania dotacji unijnych, sprzedaży, zamówień publicznych.

W Kancelarii Rozwoju Biznesowego zajmuje się między innymi:
• przygotowaniem wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej,
• opracowywaniem dokumentacji strategicznej dla samorządów,
• przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno od strony Zamawiającego, jak również Wykonawcy,
• tworzeniem treści do materiałów reklamowych,
• szkoleniem i doradztwem skierowanym do obecnych i przyszłych przedsiębiorców. 

Realizował różnorodne projekty, współpracując między innymi z: Instytutem Badań Edukacyjnych, Polską Akademią Oświaty, Exorigo&Upos, EmiTel-em, GoWork, Eureka Group, NGO and Business Service, EM&CA SA Energia dla Biznesu, Fundacją Sportowa Polska. 

Autor artykułów publikowanych między innymi w portalach: ispolka.pl, sukcespisanyszminka.pl, 
dlafirm.eu, dziennikprzedsiebiorcy.pl oraz pozycji książkowych. 

W przerwach w pracy chętnie dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia. Aktywnie współpracuje z przyszłymi przedsiębiorcami, pomagając im rozwijać swoje firmy. Przeszkolił już ponad 500 osób z zakładania własnej działalności gospodarczej, pozyskiwania zewnętrznego finansowania, copywritingu. 

W swojej działalności kieruje się zasadami Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), co przekłada się na pozytywny wizerunek w oczach partnerów biznesowych i instytucji pozarządowych, z którymi współpracuje.