Michael OneDollar

Użytkownik
  • Zawartość

11
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Michael OneDollar

• Ranga
    Początkujący

Contact Methods

• Website URL
    Array

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

1. Cześć, Powinieneś przynajmniej ogarnąć zakres budżetu jaki wspólnik powinien znaleźć. Do tego co ma zrobić poszukiwany wspólnik? Dać hajs i tyle, bo "zaangażuje" to bardzo szerokie pojęcie? Trochę zbyt szczątkowo wszystko nakreśliłeś, bo o tego typu pytania można się potykać co kilka minut. Poprawiłbym to, bo wygląda jak pisane na kolanie, a w ten sposób nie pozyskasz wspólnika Pozdrawiam, Michael OneDollar
  2. Nie odpowiem na Twoje pytanie, bo nie jestem księgowym. Wydaje mi się, że będziesz płacić tylko połowę składki zdrowotnej (a chyba jeszcze mniej bo to Twoja pierwsza działalność jak rozumiem). Nie jestem przekonany czy takie Zniczomaty są opłacalne. Dużo osób przychodzących na cmentarz ma już swoje lata i nie ogarnie takiej "technologii" a więc spora liczba potencjalnych klientów ucieka. Do tego kwestia lokalizacji - Maszyny nie przestawisz, a konkurent przestawi kilka metrów samochód i już jest przed Zniczomatem i znowu mniejszy potencjał zarobkowy. Trzeba wszystko przeanalizować, a do tego potrzeba danych i najlepiej znajdź osobę która już w tym działa. Może Ci coś doradzi
  3. Daj spokój :) W prawie każdym poście można znaleźć linki wychodzące. Odpowiedzi po roku czasu i od razu z linkiem wychodzącym, a z tematem niewiele wspólnego :) forum przejęte przez spamerów, ale czasem ktoś coś dobrego napisze