jo.anna

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jo.anna

  • Ranga
    Początkujący
  1. Zależy czy zamierzasz nadać jedną przesyłkę czy korzystać z usług kurierskich regularnie. Warto poznać warunki współpracy u różnych dostawców . Wiadomo trafiają się różne sytuacje ale w większości współpraca przebiega bezproblemowo. Można ustalić konkretne godziny czy dni odbioru paczek. Wybór jest duży sprawdź jak dana firma działa w twojej okolicy.
  2. Wybór lokalu zależy od tego jak bardzo oficjalne ma to być spotkanie i jak dużą grupą jesteście. Przydałoby się nieco więcej informacji żeby móc coś fajnego doradzić
  3. Każda z nich ma swoje wady i zalety. Musisz rozważyć co dokładnie w twoim indywidualnym przypadku lepiej się sprawdzi, jaki masz budżet i jakie firmy w okolicy specjalizują się w realizacji takich projektów.
  4. Zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami jeśli masz sklep internetowy to chyba lepiej skupić się na reklamie w sieci niż ulotkach. Trudniej trafić do większej grupy odbiorców rozdając ulotki przypadkowym osobą. Jeśli nie jest to lokalna działalność ja bym zrezygnowała z takiej reklamy. Co prawda nie powiedziałeś jaka to branża, jedynie sens ulotek widziałabym w wąskim gronie odbiorców np jeśli masz coś co dotyczy młodych ludzi i rozdasz ulotki np na uczelniach czy przy szkołach to może to mieć sens i do kogoś trafić ale jeśli to bardzo szeroka grupa odbiorców zdecyduj się na inna opcje, wybór jest duży.