marlo

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O marlo

  • Ranga
    Początkujący

Contact Methods

  • Website URL
    Array

Profile Information

  • Location
    Array
  1. Wbrew pozorom Adwords to względnie tania reklama w stosunku do efektów dzięki temu że jest powiązana ze skutecznością. W dodatku Google premiuje cenowo strony z dobrym, pasującym kontentem i dobrze zoptymalizowane. Dobrą, tanią reklemą są też płatne posty na FB, trzeba jednak mieć pewność, że kieruje się je do wartościowego targetu i że umie się dobrze dobrać zasięgi (korzystanie z domyślnych opcji reklam na FB nie jest najlepszym pomysłem). Z tego powodu paradoksalnie tańszą (jeśli chodzi o pożądany efekt) opcją może być skorzystanie z usług agencji interaktywnej, która dodatkowo często otrzymuje ciekawe promocje od Google (przyznawane za wolumen obrotów), których mała firma nawet przy relatywnie dużych nakładach na Adwords nie ma szans uzyskać - co summa sumarum pozwala zapłacić mniej za ten sam efekt nawet przy doliczeniu prowizji agencji. Jest tak dlatego, że agencji często opłaca się wziąć dodatkowych klientów nawet przy niewielkiej prowizji, właśnie po to, by uzyskać próg obrotów w Google dający lepsze warunki. Najlepszym wyborem są agencje mające już status partnera Google, ale wciąż względnie nieduże. Inne - mniejsze i mało znane - platformy reklamowe mogą okazać się bardzo dobrym wyborem, jednak obarczonym sporym ryzykiem.
  2. Dla małej firmy w większym mieście zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie firma księgowa po sąsiedzku. Z firmą online w pilnych sprawach może być utrudniony kontakt. Podobnie bepośredni kontakt pozwala na doradztwo księgowe, umówienie się na reprezentację w urzędzie przez fachowca, czy pracę na miejscu w biurze. Księgowość online to za to świetne rozwiązanie dla firm w małych miejscowościach, gdzie nie ma możliwości szybkiego osobistego kontaktu z księgowym, lub dla firm z minimalnymi potrzebami księgowymi - np. obsługa jednej firmy, z jedną fakturą miesięcznie.
  3. Jeśli masz sporo infrastruktury informatycznej to jest to wręcz niezbędne, a przez sporo mam na myśli nawet ze 4 kompy z dostępem do internetu i aktywne korzystanie z usług online. Jeśłi nie masz sam dość ugruntowanej wiedzy, asysta informatyka to ważna sprawa.
  4. Zdecydowanie może mieć to znaczenie przy biznesach w których wymagany jest prestiż. Dobry adres w dużym mieście będzie bardziej wiarygodny niż np. Koluszki małe. Podobnie gorzej w adresie firmy wygląda adres z nr lokalu. Takie biuro można np wynająć dla stworzenia wrażenia rozbudowanej sieci oddziałów. Jest też tak, że nie każdy chce zakładać albo prowadzić firmę na adres prywatny, bo a nóż widelec przypałęta się jakiś klient, a domostwo nie będzie specjalnie reprezentacyjne - lub wręcz przeciwnie. Ponadto - życie - wirtualne biuro utrudnia działania ewentualnym wierzycielom. Jest sporo powodów by korzystać z wirtualnych biur.
  5. Wydaje mi się, że albo rybka, albo akwarium. Warto w takim przypadku pomyśleć o zaufanych partnerach i koniecznie o OC związanym ze świadczonymi usługami. Firmując swoją marką czyjeś usługi bierzesz za nie odpowiedzialność, choć oczywiście pozostaje ci roszczenie od podwykonawcy - tylko te sądy... Swoją drogą, jeśli chodzi o działalność finansową, to polecam zaufanego partnera na warszawskim Gocławiu - biuro rachunkowe AZ Contrakt. Świadczą nie tylko usługi księgowe, ale też obsługę kadr i płac, pomoc w sporządzaniu umów cywilnoprawnych, możliwość wykupu ubezpieczeń czu organizowania szkoleń BHP. Sądzę, że współpraca z mniejszą liczbą ale zaufanych partnerów podnosi bezpieczeństwo takiej działalności jak Twoja.