MasterOfDizaster

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MasterOfDizaster

  • Ranga
    Początkujący
  1. Ze swojej strony mogę polecić Tobie Panią Annę Klupczyńską. Specjalizuje się w prowadzeniu rozliczeń firmowych i "wyprowadzaniu na prostą" ksiąg rachunkowych po poprzednich biurach księgowych. Jest w tym naprawdę dobra! Kontakt do niej znajdziesz pod adresem: https://www.biurorachunkowe-poznan.eu/
  2. Jeżeli chodzi o zakładanie aptek internetowych to tutaj musiałbyś posiedzieć nieco w przepisach. To jest wątek regulowany przepisami prawa. E-apteka musiałaby działać pod Twoim kolegą. Ty jeżeli nie masz uprawnień do jej prowadzenia, tego nie możesz założyć. Co innego jest prowadzenie sklepów zielarskich w internecie. Dopóki nie sprzedajesz produktów będących lekami (leki mogą być tylko dostępne w aptekach) to nie powinno być żadnych problemów. W internecie jest pełno sklepów zielarskich i "paramedycznych". Ja ostatnio najczęściej korzystam ze sklepu zielarskiego https://www.ewitamina.pl (kwestia szerokiego asortymentu i szybkiej wysyłki). Myślę, że mają spory obrót bo często rano patrzę na dany produkt i mówię sobie że wieczorem zamówię, po czym wieczorem jest już wyprzedany. Coś chyba w tym musi być.
  3. Na pewno warto zainwestować we własne opakowania aby wyróżnić się od konkurencji. Zawsze warto dbać o identyfikację wizualną i być w tym konsekwentnym. W zależności czym konkretnie zajmuje się Twoja firma, mogą to być: torby reklamowe z nadrukiem plecaki reklamowe z nadrukiem (ewentualnie coraz modniejsze worki na plecy) akcesoria z własnym logo (np. teczki reklamowe, saszetki reklamowe, długopisy albo zestawy długopisów, breloczki, a nawet otwieracze do piwa) materiały drukowane (np. papier firmowy, bloki do pisania) baner reklamowy np. na elewacji budynku lub wewnątrz klatki schodowej Warto też stosować jednolitą kolorystykę oraz czcionki. Tyczy się to także strony internetowej!
  4. Tak naprawdę wiele zależy od tego, co chcesz osiągnąć, w jakim czasie i jaki masz budżet. Możesz skorzystać z pozycjonowania za 200 zł ale ja się już na tym nieraz przejechałem. Nauczyłem się, że jak mi się nie będzie chciało starać za 200 zł dla kogoś to i komuś się też nie będzie chciało 🙂 Dlatego po tej dotkliwej nauczce poszukałem firmy (nie freelancera), która jest jednocześnie mała i nie jest agencją. Dlaczego? Bo w agencjach pracuje wiele osób i powoduje to duże koszty, na które mogą pozwolić sobie duże firmy, które od ręki muszą mieć super efekty. Ja mogłem poczekać i budżetu też nie miałem nie wiadomo jakiego. Jako że jestem z Katowic to szukałem firmy, która będzie miała siedzibę gdzieś w pobliżu, co by móc się spotkać. Po poszukiwaniach i rozmowach ostatecznie zdecydowałem się na pana Marcina Balana. Gość przekonał mnie tym, że wie o czym mówi i ma wyniki (co udowodnił). Nie czarował mnie że będzie wynik od ręki, ale wprost powiedział jaka jest konkurencja, na czym się skupi i kiedy mogę spodziewać się pierwszych efektów. Ostatecznie okazało się, że efekty przyszły dużo szybciej i w tym momencie moja strona ściąga naprawdę duży ruch. Przekłada się to też na wzrost przychodów, z czego jestem naprawdę dumny. Rozliczenie mam w formie co miesięcznego abonamentu + osobny budżet na promocję. Otrzymuję na koniec każdego miesiąca fakturę VAT z 7-dniowym terminem płatności. Planuję z nim ruszyć także kampanie PPC, ale jeszcze nie skorzystałem z tej oferty także nie mogę Wam powiedzieć, czego można się spodziewać. Tak czy siak, z całego serducha mogę polecić tego pana w zakresie pozycjonowania. Namiary tutaj: https://www.marcinbalana.pl/pozycjonowanie-jaworzno
  5. W Krakowie ciężko, ale jak będziesz szukać w poza to w Wieliczce mogę kilka polecić 🙂
  6. Myślę, że teraz to już temat do porzucenia. Księgarni internetowych jest sporo. Wydawnictwa też mają swoje sklepy internetowe. Dodatkowo na Allegro i serwisach internetowych też można kupić książki. Trudno czegoś nie znaleźć. Najlepszym przykładem jest chociażby https://www.empik.pl