Paulina N

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Paulina N

  • Ranga
    Początkujący
  1. Zgadzam się z tym, że reklama w sieci to obecnie przyszłość. Niemniej jednak działania lepiej wykonywać etapami testując i odnajdując najlepsze rozwiązania. Jeśli chodzi o pozycjonowanie i Adwords to osobiście dodałabym jeszcze reklamę kontekstową analizując profil strony i grupę docelową. Poza tym specjalistyczne fora gdzie można wykazać się wiedzą i bez spamu polecić stronę.
  2. Witam, to, że w nazwie stanowiska nie było informacji o "grafiku" nie oznacza, że projekty możesz zabrać. Pracowałeś na konkretnym stanowisku w ramach którego tworzyłeś projekty graficzne. Nie piszesz nic o nadgodzinach więc wnioskuję, że wszystko było wykonywane w trakcie pracy co wiązało się z twoimi obowiązkami. Oznacza, to że prawa autorskie posiada firma, w której pracowałeś i tworzyłeś projekty dla klientów. Nie oznacza to jednak, że w portfolio nie możesz umieścić grafik jako swoje dzieła.
  3. W dobie Internetu liczy się szybkość wyszukiwanych informacji. Użytkownicy coraz częściej korzystają z porównywarek ze względu na opinie, oceny produktów oraz możliwość porównania cen kilku produktów w jednym miejscu. Dlatego "promocja" za pomocą takich witryn jest według mnie jak najbardziej trafna.
  4. Witam, z pewnością bezpośrednia komunikacja będzie odpowiednim działaniem. Nie tyle telefony co mailing do poszczególnych odbiorców usług. Ponad to reklama skierowana na wyszukiwarki oraz strony partnerskie. Targetowanie w tej kwestii jest bardzo proste, a jednocześnie skuteczne. Poza tym to jedna z tańszych form promocji.
  5. Witam, w kwestii skuteczności reklamy myślę, że wszystko zależy od tego co chcemy reklamować. Z pewnością poczta pantoflowa, czyli powszechnie znane szepty są w dużej mierze skuteczne. Pozostałe formy reklamy to już kwestia wyboru. Reklama kontekstowa może być skuteczna jeśli dopracujemy target czyli strony, na których reklamy będą wyświetlane. Mailing według mnie to niezbyt dobre narzędzie reklamowania gdyż wśród opinii publicznej zwane jest porostu spamem. Reklama na serwisach branżowych? - zależy w jakiej formie.
  6. Witam, media są skuteczne, ale jeśli w grę wchodzą małe koszty to z pewnością pozostaje Internet. Jeśli chodzi o reklamy banerowe to skuteczność ich jest duża, ale na portalach. W mniejszych serwisach to już kwestia odpowiedniego targetu. Prościej w takim wypadku skorzystać z reklamy kontekstowe, intekstowej lub po prostu Google Adwords. Skutecznie, a na dodatek tanio.
  7. Witam, ciekawy pomysł jak na polski rynek. A jak promujesz serwis prócz postów na forach, bo tylko tu udało mi się z nim zapoznać?
  8. Witam, salon sukien ślubnych to dobry pomysł mam jednak pewną uwagę. W pytaniach jakie zadałaś nie wspomniałaś słowem o formie reklamy jaką mogłabyś wykorzystać do promocji sklepu. Wiele osób uważa, ze to drugorzędna sprawa. Gorzej jednak jest gdy otwierają biznes i nie znają nawet swojej grupy docelowej. Posiadają produkt, który niczym nie różni się na rynku od pozostałych. Proponuje podczas tworzenia planów skupić się również na tym jak dalej prowadzić biznes, a nie tylko jak go założyć.