hemi427

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O hemi427

  • Ranga
    Początkujący
  1. witam,to moj dziewiczy post wiec pozdrawiam forumowiczow. Zastanawiamy sie z kolega nad otworzeniem firmy zajmujacej sie tym tematem,nasz rynek to miasteczko (ok 45000) mieszkancow (plus kilka niewielkich satelitarnych),dosc bogate i preznie rozwijajace sie (zarowno przemysl jak i turystyka) i jedna duza firma zdajaca sie miec monopol patrzac na liste klientow.Jako target myslimy o malych sklepach,biurach itp. montaz oraz sprzedaz internetowa byc moze.Nasz budzet na start to ok 50tys plus wstepny projekt na dofinansowanie ze srodkow unijnych oraz UP.Plan jest dosc dobry na poczatek-ok wrzesnia zaczynamy papierki i rejestracje,zima to okres szkolen plus przygotowanie do kampani promocyjnej na wiosne (chcemy na to przeznaczyc duzo srodkow) .Bylbym bardzo wdzieczny o wypowiedzi osob znajacych sie na branzy,jakies wasz doswiadczenia itp. Mam wiele pytan ale moze takie proste: -Czy takie przygotwanie (finanse) wystarcza na start,nie chcemy nikogo zatrudniac na poczatek. -Jak wyglada strona prawna montazu malych klimatyzatorow?czy zwykle szkolenie wystarczy czy jakies budowlane rowniez? -Import.Mam pewne doswiadczenie z sprowadzaniu sprzetow sport. z usa/kanady/australi I zastanawialem sie nad rynkiem wschodnim choc obawiam sie ze na start to trzeba z caly kontener tego wziasc.I tutaj pomyslalem o australi i nowej zelandii,kurs dolara lepszy,gorace kraje wiec pewnie rynek klimatyzatorow duzy.Ma ktos jakies doswiadczenie w sprowadzaniu urzadzen AC ? z gory dziekuje za odpowiedz,pozdrawiam