Komar84

Użytkownik
  • Zawartość

6
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Komar84

• Ranga
    Początkujący
  1. Sorry, ale 150 zł za projekt logo to jest jakaś kpina. Profesjonalnie zaprojektowane logo nie powinno kosztować kilku złotych. Dlaczego? Bo proces produkcyjny logo to długa droga ok. 7-14 dni podczas, których projektant musi wiele szkicować, myśleć i pracować. Nie można tego procesu przyśpieszać. Istotna jest chwila przerwy w trakcie produkcji, aby dać dojrzeć niektórym z pomysłów. Tanie logo (najlepiej jeszcze w 48 godzin) od kilku projektantów za grosze, to sposób na stracenie pieniędzy, które niestety raczej nie zwrócą się dzięki logo zrobionemu w pośpiechu bez możliwości rozwinięcia skrzydeł pomysłom. TAKIE GROUPONOWE PROMOCJE POWINNY BYĆ BANOWANE, BO TO POZORNA OSZCZĘDNOŚĆ, KTÓRA W DŁUŻSZEJ PERSPEKTYWIE MOŻE PRZYNIEŚĆ STRATY. Sam jestem grafikiem i wiem, że jest coraz więcej dobrych studiów graficznych w Warszawie (np. Brandnation etc.) gdzie można zamówić dobre logo z elementami identyfikacji wizualnej za relatywnie niewielką kasę. Patrząc na to z jakim pietyzmem oni pracują i jaka jest jakość tej pracy, to mnie osobiście byłoby szkoda 150zł za takie tanie logo ściągnięte najpewniej ze stocka, obrobione na szybko i bez pomysłu :/ Bleh
  2. Logo to jest coś, co musi być wykonane starannie i dokładnie, od początku do końca. Natomiast identyfikacja wizualna to NIE tylko grafika, a całe światy znaczeniowe, które muszą komunikować odpowiednie wartości. Nie jest to ważne tylko dla potencjalnych klientów. Jest to ważne także (a może nawet przede wszytskim) dla Ciebie. W Brandnation zawsze powtarzam klientom, że to przede wszystkim TY, jako właściciel musisz wiedzieć z czym sie utożsamiać, co sobą reprezentować i jakim językiem przemawiać do ludzi. Dlatego tak ważne jest zainwestowanie w dobrą identyfikacje wizualną. I nie pisze tego jako grafik, czy członek studia brandingowego.