robpert

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O robpert

  • Ranga
    Początkujący
  1. jestem tam niemal codziennie a jakoś jeszcze nie miałem okazji do nich wejść i coś zjeść. Ale po takich pozytywnych opiniach chyba się skusze. Polecacie coś szczególnie?
  2. sporo sposobów musi być - przede wszystkim trzeba mieć jak dotrzeć do tego klienta - re-marketing w postaci skutecznego mailingu jest wg mnie najlepsza opcją. W naszej firmie zlecamy to zewnętrzne firmie Inforsys, bo sporo czasu taka korespondencja masowa pochłaniała, a tak można go przeznaczyć na inne działania
  3. Potwierdzam, jeśli chodzi o konsorcjum biuro klub z Łomianek to mają naprawdę bogatą ofertę i warto u nich zamawiać, bo mają barrdzo dobre ceny. A środki markowe i bardzo dobrej jakości.
  4. Też mi się wydaje, że jak się człowiek nie zna na danej dziedzinie to nie ma co sie na nią porywać. Najlepiej wybrać sobie coś, co jest zwiazane z zainteresowaniami. Ale przyszłościowe na pewno będą wszelkie biznesy zwiazane z branżą recyklingową i utylizacyjną. Widaomo, ze śmieci nie ubywa, a raczej przybywa, więc to wydaje się być bardzo przyszłosciowy biznes.
  5. A jak radzicie sobie z elektro śmieciami? Ja jestem na etapie poszukiwania odpowiedzialnego punktu odbioru. Znalazłem juz firmę Sinoma, która w mojej okolicy zajmuje się utylizacja elektrośmieci. Myślicie, że powieniem im zaufać czy szukać dalej?
  6. A jak radzicie sobie z wywozem elektrośmieci? Ja szukam teraz odpowiedzialnego punktu odbioru, bo nazbierało mi się trochę już tego śmiecia. Znalazłem w internecie firmę Sinoma, która ma punkt odbioru w moim mieście. Myślcie, że warto czy szukać dalej?
  7. A może do tego hotelu warto by było zaopatrzeć sie w myjnię dla psów? Wiem, ze niszowy kierunek trochę, ale myśle, zę byłaby to jakaś atrakcja, albo dodatkowa opcja zarobku :)
  8. Klimatyzacja jest potrzebna. Zdecydowanie. Nie ma na co czekać, Zapewnienie optymalnej temperatury w miejscu pracy to chyba obowiazek pracodawcy. U mnie zakładała ją firma Klima-Premium, i jestem zadowolony z efektów.
  9. Ja regularnie wynajmuję samochody na wyjazdach służbowych z wypożyczalni Polrental. Z racji tego, ze czasami jestem bardzo zaaferowany swoimi rzeczami, to bardzo sobie cienię , zże auto mogę zamówić przez internet.
  10. Ja wynajmuję w Polrental i bardzo sobie cenie ich podejscie do klienta i mozliwość zamówienia auta przez internet.
  11. Wydaje mi się, ze jeśli chodzi o budowę, to jak masz dobre zaplecze, a zima jest tak łaagodna w tym roku, to w sumie nie ma na co czekać. ziemia nie jest zmarznięta, więc można spokojnie kopać fundamenty. Tylko warto zadbać o pracowników i wynająć im porządne kontenery socjalne i sanitariaty, a na pewno dadzą sobie radę i praca będzie szła jak z płatka.
  12. Tylko pamiętaj o tym, ze na budowie będą ci potrzebne kontenery dla pracowników. No i pewnie jakieś sanitarne też się przydadzą, szczególnie, ze teraz można z takich kontenerów wybudować prawie osiedle ;)
  13. Wydaje mi się, ze jednym z podstaowwych błedów jest nie zatrudnianie firmy sprżatającej tylko panie sprzątaczki. Jednak firma to firma za firmą stoi jakaś jakość. Ja współpracuję z MBT Engineering z Krakowa. Bardzo podoba mi się ta współpraca, bo mam zawsze czysto jak przychodzę do biura, łazienki posprzątane, wszędzie pachnie.
  14. Ja zastanawiam się nad rozszerzeniem działalności i budową myjni bezdotykowej samoobsługowej w swoim mieście. Wiem, że firma KLIMRES z Jesionki zajmuje się buidową i serwisowaniem takich myjni, więc mam już jakiś punkt zaczenpienia.
  15. Ja tam jak przyjmuję ludzi do pracy to patrzę na wykształcenie, ale też na cechy osobowe. Jak brałem Panie sprzątaczki z firmy http://www.mbt-engineering.pl/ to zależało mi, zeby były miłe, życzliwe i pracowite. Jak robię rekrutację na pracowników grafików to liczy się portofolio.