Karolove

Użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Karolove

  • Ranga
    Średniozaawansowany
  1. Darku, spokojnie :) Aleks - dobry sprzęt, plus dobra chemia. Masz dużo o środkach premo, o sprzęcie też wszyscy pisali. Kasa zalezna jest od tego czy zaczynasz "na swoim", czy idziesz we franczyzne, itd. Więc tutaj rozrzut jest bardzo duży.
  2. Słusznym pomysłem jest wynajęcie zewnętrznej agencji, która pomoże Ci stworzyć wszystkie materiały promocyjne i foldery, którymi będziesz zachęcał gości. Ja akurat nie znam tej, o której wspomniał kolega, ale bardzo zadowlony jestem z agencji Babilon Media! Zrobili mi swietną stronę i grafiki!
  3. Jak coś jest tanie, to niestety nie jest dobre! Taka prawda. Ja sam długo się zastanawiałem jaką agencję wybrać i w końcu wybrałem Babilon Media. Uwierz mi, że cena nie była tutaj najważniejsza, bo dla mnie najważniejszy jest efekt! Klient musi wiedzieć, że jestem profesjonalistą i że może mi zaufać!
  4. Oczywiście Darku masz bardzo dużo racji, jednak używając takich środków, jak Premo, moge mieć pewność, że wysiłek jaki włożę w tą pracę zostanie doceniony i dostrzeżony, co później może zaowocować kolejnymi klientami.
  5. Pamiętajcie też, że czasami nie jest tak łatwo, znaleźć odpowiednią firmę, która coś takiego wykona.Na rynku jest sporo partaczy, którzy robią straszną chałturę. Nasza firma, kiedy organizowaliśmy ostatnio konferencje w Lublinie, to przy przygotowaniu banerów reklamowych korzystała z drukarni Flyeralarm. Jakość bannerów jest wysoka i z pewnością przydadzą się na wiele lat. Na plus dla drukarni ? dobry kontakt telefoniczny i mailowy, dzięki czemu można odnieść wrażenie, że nikt nie olewa klienta. Płacę, więc wymagam i chcę być dobrze obsłużony.
  6. Ja jak brałem leasing na sprzęt Optimy, to zwróciłem się o pomoc do firmy, która mi go sprzedawała. Okazali się bardzo pomocni w tej kwestii i dostałem sprzęt na bardzo fajnych warunkach.
  7. To fakt. Powinno zwracać się dużą wagę na środkich na jakich się pracuje, bo w sumie sam sprzęt też nie daje gwarancji. Sam korzystam też z Premo i uważam, że jest to tzw.złoty środek pomiędzy ceną i wyoską jakością. Z tego co wiem to już kilka innych osób przejechało się na środkach od innych producentów, zarówno tych droższy jak i tańszych.
  8. Mimo kryzysu uważam, że firmy gastronomiczne, które nie oszczędzały na produktach obroniły się i to całkiem nieźle. Sam jestem tego najlepszym przykładem! Nie oszczędzałem na produktach i 7 dni w tygodniu jeździłem na targpiast po świeże warzywa i owoce. Uważam, że moi klienci docenili i bardzo chętnie zamwiają u mnie cateringi. Jakość i otwartość, to moja główna dywizja.
  9. O proszę! Widzę, że nie tylko ja nabrałem zufania do Optimy! Fajnie, może uda się przenieść europejskie standardy do naszego kraju!
  10. Ja otworzyłem taką myjnie parową. Sprzęt wziąłem od innej firmy, Greensteam. Póki co nie mogę narzekać na brak pracy. Pomijam już, że w tym roku bylo piękne lato i ludzie chętnie zamawiali taka usługę, ale mam też sporo zleceń od instytucji do czyszczenia elewacji, a także mebli od prywatnych ludzi.
  11. Nie wiem czy Ci to pomoże, ale ja korzystałem z tej firmy i byłem zadowolony.
  12. Proponuję, żebyście zajrzeli na tą stronę, jeśli szukacie fajnych mebli :)
  13. W sumie mam bardzo abiwalenty stostunek do tego pomysłu. Na pewno musiałbyś uważać przy wysyłce, żeby nie uszkodzić sprzętu. Ja zawsze korzystam z tej z tej opcji
  14. Zgadzam, ale to chyba tak ogólnie odnosi się do prowadzenia bizensu. Jeśli nie mam pomysłu na promocję firmy, to nic nam nie pomoże. Wszystkie działania muszą być przemyślanie i spójne z profilem firmy. Podobnie zresztą jak materiały promocyjne. Sami tego nie osiągniemy, jeśli nie mam odpowiedniej wiedzy i umijętności. To właśnie te cechy plus lata praktyki cechują profesjonalne agecnej jak wspomianane przeze mnie Babilon Media i właśnie z ich pomocą, możemy promować umiejętnie.