Karolove

Użytkownik
  • Zawartość

34
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Karolove

• Ranga
    Średniozaawansowany
  1. Darku, spokojnie :) Aleks - dobry sprzęt, plus dobra chemia. Masz dużo o środkach premo, o sprzęcie też wszyscy pisali. Kasa zalezna jest od tego czy zaczynasz "na swoim", czy idziesz we franczyzne, itd. Więc tutaj rozrzut jest bardzo duży.
  2. Słusznym pomysłem jest wynajęcie zewnętrznej agencji, która pomoże Ci stworzyć wszystkie materiały promocyjne i foldery, którymi będziesz zachęcał gości. Ja akurat nie znam tej, o której wspomniał kolega, ale bardzo zadowlony jestem z agencji Babilon Media! Zrobili mi swietną stronę i grafiki!
  3. Jak coś jest tanie, to niestety nie jest dobre! Taka prawda. Ja sam długo się zastanawiałem jaką agencję wybrać i w końcu wybrałem Babilon Media. Uwierz mi, że cena nie była tutaj najważniejsza, bo dla mnie najważniejszy jest efekt! Klient musi wiedzieć, że jestem profesjonalistą i że może mi zaufać!
  4. Oczywiście Darku masz bardzo dużo racji, jednak używając takich środków, jak Premo, moge mieć pewność, że wysiłek jaki włożę w tą pracę zostanie doceniony i dostrzeżony, co później może zaowocować kolejnymi klientami.
  5. Pamiętajcie też, że czasami nie jest tak łatwo, znaleźć odpowiednią firmę, która coś takiego wykona.Na rynku jest sporo partaczy, którzy robią straszną chałturę. Nasza firma, kiedy organizowaliśmy ostatnio konferencje w Lublinie, to przy przygotowaniu banerów reklamowych korzystała z drukarni Flyeralarm. Jakość bannerów jest wysoka i z pewnością przydadzą się na wiele lat. Na plus dla drukarni ? dobry kontakt telefoniczny i mailowy, dzięki czemu można odnieść wrażenie, że nikt nie olewa klienta. Płacę, więc wymagam i chcę być dobrze obsłużony.
  6. Ja jak brałem leasing na sprzęt Optimy, to zwróciłem się o pomoc do firmy, która mi go sprzedawała. Okazali się bardzo pomocni w tej kwestii i dostałem sprzęt na bardzo fajnych warunkach.