Aspire

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Aspire

  • Ranga
    Początkujący
  1. A, skoro mowa o takim spotkaniu, to rozumiem i się zgadzam - u nas niektórzsy nawet rowerem w jedną strone dojeżdżają na barbecue - ale dla mnie to raczej dłuższy lunch niż event firmowy.
  2. Mnie osobiście jednodniowe spotkania bardzo męczą i rozbijają porządek działania, dlatego zazwyczaj staram się organizować spotkanie biznesowe połączone własnie z późniejszym relaksem i nocowaniem w hotelu a nie wracaniem po nocy samochodem do miasta.
  3. Takie jednodniowe spotkania czesto mijają się z celem, braknie czasu i ludzie są zmęczeni. U nas konferencje najczęściej są dwudniowe i często wybieramy właśnie Hotel Starzyński, bo po konferencji (w super wyposażonej sali) i dobrym jedzeniu można zamówić sobie masaż czy jakiś zabieg w hotelowym SPA i komfortowo się wyspać w przestronnym pokoju, by następnego dnia mieć siłę na kolejne elementy konferencji.
  4. Aspire

    Portale z pracą

    To zależy od branży, ale większości Polaków na średnich stanowiskach headhunterzy nie ścigają, firmy pośredniczące nie są popularne, więc trzeba sobie radzić inaczej. Najskuteczniej "z polecenia", czyli dzięki znajomościom, ale sensowne oferty/firmy korzystają często z pracuj.pl, infopraca.pl a mediowe np. grapevinejobs.pl.
  5. Kolejny przykład na to, że liczy się odwaga i nieszablonowe myślenie na zasadzie "a co jeśli..." - i wtedy może zrodzić się pomysł wart miliardy. Tylko jeszcze trzeba mieć charakter, żeby go zrealizować ;)
  6. Ja sobie katorżniczych atrakcji "tematycznych" na imprezie biznesowej nie wyobrażam - wspinaczka w garsonce i na obcasach? - to nie to ;) Wolę klasykę! 1,5h jazdy samochodem to wciąż jest "pod Warszawą", prawda? Uczestniczyłam niedawno w dwudniowej konferencjji w Hotelu Starzyński w Płocku i po 1) miejsce i nagłośnienie bardzo zadowalające 2) pyszne jedzenie 3) spa spa spa! - po 6h wykładu to mi uratowało skórę ;) a najważniejsze 4) nie było tłoku, miło było się wyrwać pod Warszawę...
  7. U nas w firmie staramy się poza bieżącą pracą samodzielnie dbać o fanpage, ale inne działania to już zlecamy na zewnątrz, bo zwyczajnie nie mamy na to czasu! No i chyba jednak lepiej, żeby skuteczne działania oddać w ręce ludziom, którzy się na tym znają.
  8. Logo jest jednym z elementów wizerunku. Samo logo nie pomoże, podobnie, jak samo postawienie strony internetowej czy rozpisanie biznesplanu. Trzeba działać kompleksowo i zawczasu dobrze się zastanowić nad wizualną identyfikacją swojej firmy - i dopasować ją do profilu działalności, wprowadzić coś zaskakującego, coś co pozwoli nas zapamiętać!
  9. Wszystko zależy od organizacji i całej struktury firmy - jeśli np. pracują w niej osoby w znacznie rozstrzelonym przedziale wiekowym, to może być trudno zorganizować coś, co zadowoli (prawie) wszystkich i rzeczywiście zintegruje grupę. Mimo wszystko myślę, że takie działania są potrzebne, bo zgrana drużyna to skuteczniejsza drużyna i skuteczniejsze działania, lepsza atmosfera.