Rockefeller

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Rockefeller

  • Ranga
    Początkujący
  1. Są to tzw. Testy w tłumie. Na zachodzie są popularne szczególnie przed wypuszczeniem aplikacji na rynek. Polegają na tym, iż Twoja grupa docelowa testuje oprogramowanie. W związku z tym dostajesz feedback na temat strony. Testerzy wykrywają błędy w aplikacjach, na stronach – dzięki temu zwiększasz konwersje. Nie mam pojęcia jak funkcjonuje testuj.pl, ale kiedyś czytałem artykuł o nich.
  2. Może prostszym rozwiązaniem będzie spytanie się użytkowników dlaczego „uciekają” ze strony. Zbierz użytkowników, swoich potencjalnych klientów i zbadaj ich co robią na stronie. Możesz też ułożyć przykładowe zadania dla nich np.: znalezienie i zakup produktu. Musisz rozważyć kilka czynników. O ile się nie mylę w Polsce testuj.pl wykonuje crowd testing.
  3. ludzie się uodpornili na banery i reklamy na ulicach
  4. potraktuje to jako pytanie retoryczne - fb warto zakładać
  5. musisz znaleźć wartość dodaną jaką możesz się wybic i zwrócić na siebie uwagę
  6. dobry pomysł, lecz musi to być coś oryginalnego
  7. dziękuje za informacje, wygląda ok
  8. jest taki dowcip: "najlepiej zbrodnie ukryć na drugiej stronie w Googlu" pozycjonowanie dużo daje
  9. czy nadal aktualne? mieszkam pod Krakowem, jestem po administracji specjalizacja rachunkowość zarządcza