Marta Gierlińska

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Marta Gierlińska

  • Ranga
    Początkujący
  1. Dobry case dla firm, które wystawiają się na targach (...) postanowiłam skoncentrować się na pytaniu: w jaki sposób mogę optymalnie wykorzystać imprezę targową w celu przyciągnięcia klientów. Znalazłam kilka metod, które można zmodelować przyglądając się metodom internetowym oraz sprzedaży bezpośredniej. Po pierwsze jest to wyjście do klienta. Większość firm targowych czeka, aż klient pojawi się na stoisku i zapyta o interesujący go temat. Ja postanowiłam wyjść z tego schematu i oddelegować na przykład handlowców klienta, którzy zadawaliby jedno konkretne pytanie, w celu przyciągnięcia klienta na stoisko. Po drugie zdobywamy dane kontaktowe klienta, oferując mu konkretną wartość w zamian. Po trzecie ... Jeśli masz ochotę poczytać więcej na ten temat zapraszam na tę stronę: http://strategiarozwojufirmy.pl/jak-wycisn...prezy-targowej/
  2. - Reguła niedostępności – uśmiechnęłam się – jest jedną z podstawowych zasad, o których napisał Robert Cialdini w swojej książce Wywieranie wpływu na ludzi. Jeśli chcesz robić dobry marketing warto poznać te zasady, ponieważ one mają zasadniczy wpływ na to, jak odbierany jest Twój produkt. Po pierwsze zasada wzajemności. Czyli jeśli dasz komuś coś w prezencie, to ta osoba ma wrażenie, że powinna Ci się jakoś odwdzięczyć, więc łatwiej jest wtedy przekonać ją do działania, na którym Ci zależy. Po drugie zasada konsekwencji. Jeżeli publicznie zobowiążesz się do czegoś, to o wiele trudniej potem wycofać się ze zobowiązania. Po trzecie zasada dowodu społecznego. Jeżeli jakiś produkt jest powszechnie uznawany za dobry, mamy większą skłonność do tego, żeby go również kupić, niż gdyby nie był w ogóle znany. Po czwarte zasada lubienia. Przypomnij sobie sytuacje, gdy kogoś bardzo polubiłeś. Czy wtedy nie było Ci łatwiej mu zaufać? Po piąte zasada autorytetu. Jeżeli ktoś jest autorytetem, wtedy łatwiej mu na nas wpłynąć, niż gdyby ta osoba nie miała dla nas żadnego znaczenia. Po szóste wcześniej wspomniana zasada niedostępności. Produkt niedostępny jest bardziej pożądany. Jeżeli potrafisz przełożyć te zasady na swój marketing będzie Ci o wiele łatwiej sprzedać. Jeśli interesują Cię takie wskazówki, możesz pobrać eBook ze strony: http://www.powiekszsprzedaz.pl/
  3. Witajcie! Myślę, że czas poruszyć ważny temat! Każda firma opiera się na sprzedaży. Obojętnie, czy oferujecie usługi, czy produkt, to jednak nadal jest sprzedaż. Jak ją powiększyć? Znalazłam coś ciekawego, może się Wam przyda http://www.powiekszsprzedaz.pl/ Jeśli macie coś, co może okazać się użyteczne, to udostępniajcie w tym wątku! Pozdrawiam serdecznie!